וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבקש לבצע חקירה מקיפה לגבי מעורבותו של דודו דהאן בהפועל עכו"

יונה סופר, המגדיר עצמו כאוהד מודאג, פנה להתאחדות בנוגע לסוכן השחקנים: "מעורבותו בקבוצה נוגדת באופן חד משמעי את תקנון ההתאחדות, אמשיך לפעול בכל הכוח שיורחק לאלתר מהכדורגל"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בשבועות האחרונים התפרסמו מספר ידיעות בתקשורת הספורט, לגבי מעורבותו של סוכן השחקנים דודו דהאן בהפועל עכו. מעבר לניסיונותיו למצוא משקיע עבור הקבוצה, מדובר גם על מספר שחקנים אותם הוא מייצג שהגיעו לעכו, וכעת הדברים גררו תגובה מודאגת שהגיעה היישר למשרדי ההתאחדות לכדורגל.

יונה סופר, שמגדיר את עצמו כאוהד כדורגל מודאג, וטוען שלא עומד מאחוריו אף סוכן שחקנים או איש כדורגל וכי פעולתו נעשתה מתוך איכפתיות טהורה וללא אינטרסים, שלח מכתב בנושא למנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, והעביר העתקים גם לבית הדין של ההתאחדות, למנהלת הליגות ולשמעון לנקרי, ראש עיריית עכו.

תגובתו של דודו דהאן תובא לכשתתקבל.

עוד בנושא

הפועל עכו פתחה את אימוניה, שלושה שחקנים חדשים של דודו דהאן חתמו
ארבעה שחקנים ומנהל מרומניה: האם דודו דהאן הפך לאיש החזק בהפועל עכו?
הפועל עכו: העירייה מנהלת שיחות עם דודו דהאן במטרה למצוא משקיע

סוכן השחקנים דודו דהאן עם מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
יגיב לדברים? דודו דהאן/ברני ארדוב

תוכן המכתב

"ברצוני להביא לידיעתך כי בשבועות האחרונים אנו קוראים בכלי התקשורת ומדווחים מגורמים מתוך אנשי קבוצת הכדורגל של הפועל עכו, שסוכן השחקנים, דודו דהן מעורב כביכול בניהול קבוצת הכדורגל של עכו, שעלתה בסיום האחרונה לליגת העל, בעוד הוא משמש כסוכן מורשה ומייצג שחקנים רבים, שחותמים בקבוצה והוא אף זה, שמחתים את אותם שחקנים.

"מעורבותו כביכול בניהול הקבוצה ומנגד מחזיק בכובע של סוכן שחקנים הופכת אותו ל'סוכן' כפול תרתי משמע - דבר הנוגד באופן חד משמעתי את תקנון ההתאחדות לכדורגל ולפיו על סוכן שחקנים חל איסור מוחלט לשמש בשום תפקיד רשמי באגודת כדורגל כלשהיא גם לא בדרך עקיפה.

"יתרה מזו, לאחרונה היו שמועות כביכול שאותו דודו דהן מנסה למצוא משקיע, שינהל את הקבוצה בזמן שההכנות לעונה הבאה כבר החלו.

"אי לכך, ובהתאם לזאת אני פונה אליך כאוהד כדורגל וספורט לבצע תחקיר וחקירה מקיפה בעניין ולערב משרד חקירות על מנת שסוכן השחקנים ייתן את הדין ולא יוכל לשמש עוד כסוכן שחקנים ונציג בקבוצה.

"אני מתפלא איך גורמים בעירייה ובראשה ראש העיר מר שמעון לנקרי נותנים יד להתנהלות לא תקינה.

"אמשיך לפעול בכל הכוח על מנת שאנשים כמוהו, שפועלים כביכול בניגוד לתקנון יורחקו לאלתר מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully