וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.7: פרננדו טורס חידש חוזה באתלטיקו, מוריניו נואש

החלוץ נשאר בקולצ'ונרוס, מאמן מנצ'סטר יונייטד רוצה להחתים את מאטיץ' ומוראטה עד יום ראשון. עוזר מאמן מכבי תל אביב חובר לפטר בוס בדורטמונד. דייגו קוסטה לא מוכן לעבור לסין ומעכב את צ'לסי, אברטון מנסה להחזיר את רוני, מלאגה מצאה מחליף לסנדרו

רויטרס

בווידאו: תקציר זכייתה של גרמניה בגביע קונפדרציות

העברות

* ברצלונה הודיעה: ליאונל מסי סיכם על הארכת חוזהו במועדון עד קיץ 2012. החתימה הרשמית על חוזה תתבצע בשבועות הקרובים. לידיעה המלאה

* ארסנל הודיעה על החתמתו של חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט. הוא יעבור לתותחנים תמורת שיא מועדון של 53 מיליון יורו (יכול להגיע עד 60 מיליון) ויחתום לחמש שנים. לידיעה המלאה

* ריאל מדריד הודיעה על החתמת תאו הרננדז. היא תשלם לאתלטיקו מדריד 24 מיליון יורו. המגן השמאלי חתם לשש שנים. לידיעה המלאה

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על צירופו של אלברט קאפייאס כעוזרו של פטר בוס. קאפייאס הספרדי, שעבד בשנה שעברה במכבי תל אביב, הובא למועדון על ידי ג'ורדי קרויף ויעזוב כדי להצטרף להולנדי בגרמניה.

* על רקע איסור ההעברות, והרצון להחתים את דייגו קוסטה, אתלטיקו מדריד חידשה את חוזהו של פרננדו טורס בעונה נוספת. 'אל ניניו' ישלים עשר עונות במדי הלוצ'ונרוס.

* האדרספילד העולה החדשה לפרמיירליג החתימה לארבע עונות את סטיב מונייה, החלוץ שכבש 14 שערי ליגה בעונה החולפת במדי מונפלייה הצרפתית. הקבוצה תשבור שיא מועדון ותשלם כ-11 מיליון ליש"ט עבור השחקן בן ה-22.

* מלאגה שאלה מסוונסי את בורחה באסטון, החלוץ שהבקיע 18 שערי ליגה במדי אייבר לפני שתי עונות אך אכזב בפרמיירליג עם שער אחד בלבד. באסטון יחליף את סנדרו ראמירס שעזב לאברטון.

* פרייבורג החתימה על חוזה השאלה את פיליפ לינהארט, שחקנה של קבוצתי המילואים של ריאל מדריד.

* יוסיפ איליצ'יץ' קשרה הסלובני של פיורנטינה, חתם בשורות אטאלנטה תמורת כ-5.5 מיליון יורו.

* מלאגה צירפה בהשאלה את החלוץ בן ה-24 בורחה באסטון, שהתייבש על הספסל של סוונסי בעונה החולפת ולפני זה כיכב באייבר. כעת הוא ייכנס לנעליו של סנדרו ראמירס שנמכר לאברטון.

* חוסאבד, הקשר הספרדי ששיחק כמושאל בסלטה ויגו בחצי העונה האחרונה, עבר רשמית לגליסיאנים תמורת 3 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* פיורנטינה שלחה את המגן ההולנדי קווין דיקס (20) לעונת השאלה בפיינורד.

* ארונה קונה, החלוץ בן ה-33 מחוף השנהב שסיים את חוזהו באברטון, חתם לשנתיים בסיבאספור הטורקית.

* מאדס אלבק, הקשר הדני שהיה במגעים לפני שנתיים עם מכבי חיפה, חתם בקייזרסלאוטרן מהליגה הגרמנית השנייה. הקשר בן ה-27 הגיע מגטבורג תמורת כ-210 אלף יורו.

* הקשר ההתקפי אקסל אנגנדו בן ה-23 עזב את באסטיה לטובת חוזה לשלוש שנים בגוזטפה הטורקית.

* החלוץ ווילפריד קנגה, שהושאל בעונה שעברה מפריס סן ז'רמן לקרטיי, חתם לשלוש שנים באנז'ה.

* מאורו גבגאוזיאן, 31, החלוץ הארגנטינאי ממוצא ארמני של טמפרליי, עבר לניואל'ס אולד בויס.

* חלוץ נבחרת גאנה, אסמואה ג'יאן בן ה-31, חוזר לאירופה וחתם בקייסריספור הטורקית.

* ספורטינג ליסבון הודיעה על החתמתו בהשאלה של המגן השמאלי של ריאל מדריד, פאביו קונטראו. הפורטוגלי בן ה-29 יושאל לעונה אחת.

* אולימפיאקוס השלימה את החתמתו של חלוצה הניגרי של פנרבחצ'ה, עמנואל אמניקה.

שמועות

* אברטון מעוניינת בראול חימנס חלוצה המקסיקני של בנפיקה ועל פי הדיווחים היא הציעה לפורטוגלים בסביבות 45 מיליון יורו עבור רכישתו.

* באיטליה מדווחים שהסוכן מינו ראיולה עדיין מנסה לחסום את החתימה של ג'אנלואיג'י דונארומה על חוזה חדש במילאן, ומשוכנע שסעיפי השחרור גבוהים מדי. מנכ"ל מילאן הגיב: "השוער יהיה איתנו לפחות עד יוני 2018".

* באנגליה מדווחים על ייאוש מצד ז'וזה מוריניו, שלוחץ להחתים את אלברו מוראטה מריאל מדריד ואת נמניה מאטיץ' מצ'לסי עד יום ראשון. בנוסף, מנצ'סטר יונייטד הבהירה לאינטר כי תגדיל את הצעתה על איבן פרישיץ', לאחר שההצעה הראשונית עמדה על 36 מיליון ליש"ט.

* דייגו קוסטה מונע את המעבר של רומלו לוקאקו לצ'לסי, שכן הוא לא מוכן לעבור כרגע לסין ומכוון לחזרה לאתלטיקו מדריד, גם אם יצטרך לשבת ביציע עד ינואר.

* בינתיים, אברטון ממשיכה בקיץ הסוער שלה ובטוחה כי היא יכולה להחזיר לשורותיה את ויין רוני, קפטן מנצ'סטר יונייטד שלא ימשיך אצל ז'וזה מוריניו.

* על פי "דיילי מייל", לסטר סיטי רוצה לחזק את ההתקפה והגישה הצעה בסך 22 מיליון יורו לווטפורד כדי לרכוש את החלוץ בן ה-29 טרוי דיני, שמבוקש אצל השועלים כבר מספר שנים.

* ב"סאן" טוענים כי לסטר תסכים לאפשר לקספר שמייכל ללכת בדרכו של אביו ולחתום במנצ'סטר יונייטד, אם תצליח להחתים במקומו את השוער הקרואטי לוברה קאליניץ' מגנט.

* אחרי שירד ליגה גם עם גרנאדה בספרד, גיירמו אוצ'ואה עשוי לחזור לצרפת, כשבמקסיקו טוענים כי השוער מעניק עדיפות למארסיי על פני פאוק סלוניקי של אלכסנדר סטנוייביץ'.

ויין רוני במדי אברטון בשנת 2002. Shaun Botterill, GettyImages
יזכיר נשכחות? ויין רוני במדי אברטון ב-2002/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully