וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים מהיר כמו גארת' בייל, בעלי ספרטה פראג מאוהב בו"

בצ'כיה נרגשים מהצטרפותו של החלוץ לאימוני ספרטה וחושפים את השתלשלות העניינים שגרמה לקבוצה לשלם תמורתו סכום שיא: "מאז 2015 הבעלים רצה אותו ויהי מה, לא מקרי ששילמו עליו ככה"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

טל בן חיים מתחיל להתרגל לחיים החדשים בצ'כיה. הישראלי שנרכש על ידי ספרטה פראג ממכבי תל אביב ב-2.9 מיליון יורו המריא ביום ראשון בשעות הערב לפראג כדי להצטרף לאימוני קבוצתו החדשה, וכבר הוא מעורר לא מעט עניין בתקשורת המקומית. באחד האתרים הגדולים בצ'כיה ערכו כתבת פרופיל על החלוץ בן ה-27 בה סיפרו בין היתר על השתלשלות העניינים שהביאה את הקבוצה להפוך אותו למרוויח הגדול בכל הזמנים בליגה הצ'כית, עם אפשרות לשכר של 1.25 מיליון יורו לעונה.

"ספרטה החלה לעקוב אחריו מיד אחרי המפגש בין מכבי תל אביב לויקטוריה פלזן במוקדמות ליגת האלופות ב-2015", נכתב. "ערן זהבי היה השחקן הכי בולט בשורות מכבי תל אביב, אבל דווקא המהירות והטכניקה של בן חיים צדו את עיניהם של ראשי ספרטה. לכן זה לא מקרי שהחליטו לשלם עליו סכום גבוה כל כך, עקבו אחרי זמן רב".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מול שחקן ויקטוריה פלזן פרנטישק ראיטורל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרשים את ספרטה כבר ב-2015. בן חיים מול ויקטוריה פלזן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בכתבה נטען כי בעלי ספרטה דניאל קרטינסקי היה זה שדרש באופן אישי להחתים את בן חיים והיה מוכן להקצות לכך משאבים רבים. "קרטינסקי התאהב במהירות ובטכניקה של בן חיים. אחרי שהוא צפה בקטעי וידאו שלו, הוא החליט שזה השחקן שהוא רוצה ויהי מה". בכתבה מתואר בן חיים כשחקן מהיר במיוחד עם יכולות התקפיות מאיימות, וכן מצוין כי בעונה שעברה הוא רץ בממוצע במהירות של 34.2 קמ"ש בליגת העל, "קרוב מאוד לנתונים של גארת' בייל לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully