וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'אנלואיג'י דונארומה סיכם במילאן לחמש שנים

השוער הצעיר יישאר ברוסונרי וירוויח 6 מיליון יורו לעונה. לצדדים נותר רק לחתום על החוזה, שיכלול שני סעיפי יציאה שונים: 50 מיליון אם מילאן לא תעפיל לאלופות, 100 מיליון אם כן

רויטרס

אחת הפרשות הסבוכות של הקיץ בשוק ההעברות נמצאת על סף סיומה. באיטליה מדווחים הבוקר (שלישי) כי מילאן וג'אנלואיג'י דונארומה הגיעו להסכמות, וכי השוער הצעיר יישאר בסופו של דבר ברוסונרי בחמש השנים הקרובות, ולצדדים נותר רק לחתום על החוזה החדש. דונארומה ירוויח 6 מיליון יורו לעונה, מיליון יותר מאשר הציעה לו מילאן בתחילת המשא ומתן המתיש בין הצדדים, אך פחות מחצי מאשר ההצעה הגדולה (13 מיליון יורו) שקיבל ודחה מפריס סן ז'רמן. החוזה החדש של דונארומה יהפוך אותו למשתכר השלישי בגובהו בליגה האיטלקית.

דונארומה הסעיר את אוהדי מילאן ואת עולם הכדורגל האירופי כולו, כאשר הודיע באמצע החודש שעבר שהחליט לעזוב את המועדון בו גדל. מלבד פריס סן ז'רמן, גם ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וקבוצות נוספות כבר החלו לחשוק בשירותיו, והאוהדים זעמו וקראו לו בוגד. במהלך אחד המשחקים של נבחרת איטליה ביורו הצעירות, אוהדי האזורי השליכו לעבר דונארומה שטרות כחלק מהמחאה.

אם או בלי קשר למחאה נגדו ונגד סוכנו, מינו ראיולה, דונארומה עשה פניית פרסה ויישאר במילאן. לחוזהו הוכנסו שני סעיפי יציאה שונים: 50 מיליון יורו אם מילאן לא תצליח להעפיל לליגת האלופות בעונה הקרובה (ולהשתתף ב-2018/19), ו-100 מיליון אם היא דווקא כן תצליח לחזור למפעל הבכיר של אירופה. בנוסף, כחלק מההסכמות, מילאן תחתים כשוער משנה את אחיו של ג'אנלואיג'י, אנטוניו בן ה-26, שגדל גם הוא במילאן ושימש בעונה החולפת כשוערה של אסטרס טריפוליס היוונית.

עם הישארותו של דונארומה, מילאן יכולה לחלום על עונה טובה בהרבה משהרגילה את אוהדיה בשנים האחרונות, ותחילת החזרה לימים הגדולים של המועדון. הקבוצה ביצעה עד כה רכש מרשים בחלון ההעברות הנוכחי, והנחיתה כבר את אנדרה סילבה, פרנק קאסי, הקאן צ'לאניולו, ריקרדו רודריגס, מתאו מוסאקיו ופאביו בוריני.

עוד בנושא

רכש נוסף למילאן: הקאן צ'לאניולו חתם תמורת 25 מיליון יורו
העברות בעולם - 4.7: ארסנל הודיעה לאלכסיס סאנצ'ס שהוא לא למכירה
ג'ון טרי חתם באסטון וילה לעונה: "לא יכול לחכות לפתיחת העונה"

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
הסאגה על סף סיום. ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully