וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שיפרה את ההצעה על אדי גוטליב

4.7.2017 / 7:02

הבלם לא רוצה לשחק בלאומית, במועדון הגישו הצעה אחרונה בניסיון להגיע לפשרה עם האחים ניסנוב. חיפה לתורג'מן: ויתור על החוזה וכסף תמורת עזיבה. ריאן הורה לפרקליטו להגיש את התביעה נגד המועדון

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הגישה אתמול (שלישי) הצעה נוספת ומשודרגת על הבלם אדי גוטליב ונראה כי היא מנסה לסגור את העסקה עד סוף השבוע. כזכור, במועדון ניסו לרכוש את כרטיסו תמורת 250 אלף דולר, אך האחים ניסנוב דרשו 750 אלף והירוקים הודיעו להם על הפסקת המשא ומתן. כעת עשויה העסקה לצאת לפועל, כשבהפועל תל אביב מבינים כי גוטליב שקיבל הוראה להתייצב לפתיחת האימונים היום לא מעוניין לשחק בליגה הלאומית. "אם האחים ניסנוב יתעשתו, תהיה עסקה השבוע", אמר אדם הבקיא בפרטי העסקה, שהעריך כי אם זו תיסגר, המחיר ינוע סביב 400 אלף דולר. עוד הוא הוסיף: "גיא רוצה מאוד את אדי, אבל יש גבול למה שאפשר לשלם על בלם".

החלוץ שחר הירש, שמבוקש בהפועל תל אביב והפועל עכו, הגיע לאימון אתמול והצטרף לארבעה זרים ולאלון תורג'מן, שערכו אימון בנפרד. תורג'מן כבר הסכים לוותר על החוזה תמורת שחרור, אך בחיפה דורשים כסף תמורת מעברו לקבוצה אחרת, וזאת ללא קשר לוויתור על החוזה. היום יערכו הששה אימון בוקר בכפר גלים, שיתבסס על כושר גופני. חלק מהזרים סיפרו אתמול כי היה ראוי אם היו מתאמנים עם שאר הסגל, אך במועדון טוענים כי הדבר אינו מתאפשר בשל כמות השחקנים שמתאמנים. יחד עם זאת, חלק מהשחקנים שמתאמנים בנפרד טוענים כי היה ראוי אם היה ממשיכים להתאמן במסגרת הקבוצה, מה שמאפשר להם ליטול חלק במשחקונים פנימיים ולהיכנס לכושר משחק דרך משחקי האימון. הקבוצה תארח היום את הפועל אשקלון למשחק אימון, שיהיה סגור לקהל.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
לא רוצה לשחק בלאומית. גוטליב/יוסי ציפקיס

המאבק בין חיפה לבין איסמעיל ריאן הולך ומחריף. החלוץ הורה לפרקליטו, עו"ד רועי רוזן, להגיש את התביעה נגד במועדון. יש לציין כי במועדון הבטיחו לשחקן כי יקבל את מלוא שכרו גם אם לא יתאמן. גיא לוזון מנסה לסגור גם מגן ימני, שחקן כנף וחלוץ זרים. כרגע, אין כל התקדמות עם פדריקו וגה או ארמנדו סאדיקו, ולוזון בוחן אופציות נוספות.

גילי ורמוט יוזמן במהלך השבוע הקרוב לשיחה נוספת, שלאחריה מקווים במועדון להוציא הודעה רשמית על סיכום. כזכור, הצדדים בדרך לפשרה: ורמוט יחתום על חוזה לשנתיים, כשהחוזה לעונה הבאה יהיה תלוי במספר ההופעות שלו בקבוצה וכן בכמות דקות מינימלית לכל הופעה. הקשר בן ה-32 רשם 32 הופעות בעונה שעברה ולוזון בונה עליו כשחקן הרכב לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully