וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט סיכם על הארכת חוזה בווריירס, גלינארי בדרך לקליפרס

MVP סדרת הגמר יחתום לשתי עונות תמורת 53 מיליון דולר, סכום נמוך משמעותית ממה שיכול היה לקבל, כדי לסייע לגולדן סטייט לשמור על הבסיס הקיים. פורוורד דנבר קרוב למעבר ללוס אנג'לס

עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט ממשיכה לשמור על כוכביה: קווין דוראנט, שהפך בתום העונה לשחקן חופשי, סיכם הלילה (בין שני לשלישי) לשתי עונות נוספות במדי האלופה כשחתם על חוזה מפתיע למדי. במסגרת החוזה יקבל MVP סדרת הגמר 53 מיליון דולר לאורך התקופה, הרבה פחות ממה שיכול היה להרוויח אם היה מתעקש לקבל חוזה מקסימום.

דוראנט ירוויח בעונה הקרובה 25.9 מיליון דולר, 9 מיליון פחות מהסכום המקסימלי שיכול היה להרוויח (34 מיליון דולר לעונה) ופחות ממה שהרוויח בעונה החולפת (26.5). בכך הוא יסייע לווריירס לשמור על חלק משחקני הצוות המסייע, כולל אנדרה איגודלה ושון ליבינגסטון שכבר סיכמו על חוזים חדשים וכולל ג'בייל מגי, שעורר עניין אצל הקליפרס, הסאנס וההיט אולם כעת צפוי להישאר תחת חוזה מכובד.

על פי ESPN, בזמן שאנדרה איגודלה עוד התלבט אם להישאר במדי האלופה או להיענות לאחת מההצעות הרבות שקיבל (תמורת סכום גבוה יותר), דוראנט יצר עימו קשר והבטיח כי יוותר על סכום נכבד מחוזה המקסימום שלו כדי להשאיר אותו בקבוצה. יחד עם דוראנט, הווריירס כבר החתימו על חוזים חדשים חמישה שחקנים שסיימו חוזים והיה חשש שמא יעזבו: סטף קרי, דוראנט, איגודלה, ליבינגסטון ודיוויד ווסט. בסך הכל, הווריירס ישלמו לחמישה לא פחות מ-325 מיליון דולר.

עוד בנושא:

קייל לאורי נשאר בטורונטו, פול מילסאפ עובר לדנבר, כרמלו ליוסטון או קליבלנד?
קייל קורבר נשאר בקליבלנד, טאג' גיבסון מצטרף לחבריו במינסוטה
"לברון ג'יימס לא מנסה לגייס לקליבלנד שחקנים חופשיים"
אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה

קווין דוראנט עם תואר ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
מוותר על הרבה כדי להישאר. דוראנט/GettyImages

עוד חדשות NBA

- ב-ESPN מדווחים על עוד עסקה גדולה שנרקמת לה: הקליפרס, דנבר ואטלנטה עובדות על טרייד משולש שבמרכזו יעבור דנילו גלינארי ל-LA (יחתום לשלוש שנים תמורת 65 מיליון דולר) כדי ליצור קו קדמי אימתני לצד בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן. הקליפרס יעבירו במסגרת העסקה את ג'מאל קרופורד, דיימונד סטון ובחירת סיבוב ראשון ב-2018 להוקס, בעוד דנבר תקבל שלל בחירות דראפט עתידיות.

* דארן קוליסון סיכם לשתי עונות באינדיאנה תמורת 20 מיליון דולר. הרכז, בעונה שעברה בסקרמנטו, יחזור ללבוש את מדי הפייסרס אותם לבש בין 2010 ל-2012.

* יוטה משקיעה מאמצים כבירים כדי לשכנע את גורדון הייוורד, אחד השחקנים החופשיים הכי טובים שנשארו בשוק, להישאר בקבוצה. במסגרת המאמצים נשלח הרכז החדש ריקי רוביו היישר מספרד לסבב הפגישות של הג'אז עם הייוורד, והוא אמור לסייע במסע השכנועים.

* פיניקס חתכה את הגארד הברזילאי הוותיק לאנדרו ברבוסה.

* ג'ורג' היל עשוי לעבור ללייקרס. נציגים של הרכז שהצטיין בעונה שעברה ביוטה ייפגשו עם מג'יק ג'ונסון וה-GM רוב פלינקה בהקדם. המטרה של הלייקרס היא להחתים רכז בעל ותק שיחנוך את לונזו בול המדובר, גם רייג'ון רונדו הוזכר כמועמד להצטרף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דנילו גלינארי, דנבר נאגטס. רויטרס
בדרך לעיר המלאכים. גלינארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully