וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה במשחק הכנה, סתיו פיניש חתם לשנתיים נוספות

הזהובים גברו 0:1 על ברואה הבולגרית במשחק ההכנה השני והאחרון שלהם במחנה האימונים, אותו סיימו במאזן מושלם, הנבחן רודולפו כבש בדקה ה-56. הקשר חידש את חוזהו במועדון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה קיימה הערב (שני) את משחק ההכנה השני והאחרון שלה במחנה האימונים בבולגריה, עם ניצחון 0:1 על ברואה המקומית, שסיימה את העונה במקום ה-8 בליגה הבולגרית. את השער לזכות הזהובים כבש בדקה ה-56 הנבחן הברזילאי רודולפו מבישול של עאיד חבשי. בדקה ה-88 השוער הליטאי אמיליוס זובאס עצר פנדל של הבולגרים. הקבוצה מסיימת את המחנה עם מאזן מושלם, לאחר שביום שישי גברה 2:3 על צ'רנו מורה.

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, מתן חוזז, רודולפו, נריוס ולסקיס.

הזהובים ייכנסו למעגל משחקי מוקדמות הליגה האירופית בסיבוב השני, וצפויים לפגוש את טרנצ'ין הסלובקית, שהביסה 1:5 את טורפדו קוטאיסי מגיאורגיה במשחק הראשון וצפויה לשמור על היתרון בגומלין לקראת צמד המשחקים מול מחזיקת הגביע הישראלית.

אחרי המשחק, הקשר סתיו פיניש חתם על חוזה חדש במועדון והוא ימשיך בקבוצה בשנתיים הבאות. פיניש, שכבש את הפנדל המכריע בגמר הגביע האחרון מול מכבי תל אביב, פותח את עונתו השישית בבני יהודה.

עוד בנושא:

מאוויס צ'יבוטה יחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב ויושאל לבני יהודה
בני יהודה ניצחה 2:3 את צ'רנו מורה ורנה במשחק הכנה
מוקדמות הליגה האירופית: טרנצ'ין בדרך למפגש עם בני יהודה

שחקני בני יהודה מתאמנים במחנה האימון. פייסבוק רשמי בני יהודה, אתר רשמי
מתכונים לעונה החדשה. שחקני בני יהודה/אתר רשמי, פייסבוק רשמי בני יהודה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully