וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייגו מראדונה מעוניין לקבל אזרחות רוסית

רומן רייב

3.7.2017 / 16:58

ברוסיה טוענים כי כוכב העבר הארגנטיני התאהב במדינה במהלך גביע הקונפדרציות ושוקל ברצינות להתאזרח. במקביל המשיך מראדונה לשבח את ולדימיר פוטין: "הוא הפך לאליל שלי"

רויטרס

דייגו מראדונה ממשיך לעורר עניין ברוסיה: כוכב העבר הארגנטיני שהשתתף באירועים שונים שנערכו במהלך ימי גביע הקונפדרציות הכריז כי התרשם לטובה מהמדינה ומהנשיא ולדימיר פוטין. העיתון "סובייטסקי ספורט" אף דיווח כי מראדונה מעוניין להפוך לאזרח רוסי ולקבל דרכון של המדינה.

התגובות למהלך לא איחרו לבוא. ברשתות החברתיות החלו לזרום פניות לנשיא רוסיה פוטין להעניק אזרחות למספר 10 האגדי. התומכים בהענקת אזרחות למראדונה טוענים כי הוא יוכל לסייע לכדורגל הרוסי שנמצא בתקופה מאוד קשה. עם זאת ישנם כאלו שמתנגדים למהלך וטוענים כי אין להעניק אזרחות רוסית אך ורק בשל שערים שהבקיע כדורגלן כזה או אחר על המגרש.

עוד בנושא
גרמניה ניצחה 0:1 את צ'ילה וזכתה בגביע הקונפדרציות
ביקורת קשה על מערכת VAR שאמורה לעזור לשופטים: "חסרת ערך"

שחקני העבר דייגו מראדונה, רונאלדו בגמר גביע הקונפדרציות. רויטרס
מראדונה ורונאלדו הברזילאי בגמר הקונפדרציות/רויטרס

מראדונה עצמו הרבה במהלך הביקור לשבח את הארגון של גביע הקונפדרציות ואמר: "אהבתי מאוד את האופן שבו רוסיה אירגנה את הטורניר. אני גם מאוד אוהב את המדינה וגם את הנשיא פוטין". בנוגע לפוטין הוסיף מראדונה: "תלויות אצלי בבית על הקיר שתי תמונות, אחת של פידל קסטרו (מנהיג קובה המנוח) והשנייה של ולדימיר פוטין. הוא הפך ממש לאליל שלי".

עוד באותו נושא

מראדונה: "החתונה של ליאונל מסי? ההזמנה שלי בטח הלכה לאיבוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully