וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מציעה לבר טימור חוזה לשלוש עונות, השחקן מעוניין להתחייב לעונה

3.7.2017 / 13:44

פערים במשא ומתן בין האלופה לרכז הישראלי. בבירה לוחצים על יוגב אוחיון להגיע ומציעים לו 250 אלף דולר לעונה. ירושלים שוקלת להציע למאיר טפירו את תפקיד עוזר המאמן

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים מציעה לבר טימור חוזה לשלוש שנים תמורת 200 אלף דולר לעונה, אולם הוא מעדיף לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד. במהלך השנה הוצע לטימור חוזה ארוך טווח על 250 אלף דולר לעונה, אולם הגארד סירב. לאחר שבירושלים הבינו כי מכבי תל אביב לא מעוניינת בו, הסכום ירד ומי שנמצא על הכוונת הוא יוגב אוחיון, עליו מופעל לחץ להגיע בחוזה של כ-250 אלף דולר לעונה.

בתוך כך, הפועל ירושלים שוקלת להציע למאיר טפירו לשמש כעוזר מאמן הקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. האלופה מינתה לאחרונה את פוטיוס קציקאריס למאמנה החדש ובמועדון עוסקים בין היתר בגיבוש שאר הצוות המקצועי.

טפירו, 42, פרש ביוני בשנה שעברה והחל את קריירת האימון שלו במכבי אשדוד, אך סיים את תפקידו בקבוצה בקיץ אחרי עונה אחת בלבד. טפירו הוא אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלי בכל הזמנים ובמהלך הקריירה הארוכה שלו שיחק בקבוצות רבות, כולל שלוש קדנציות שונות בהפועל ירושלים (האחרונה בעונת 2012/13). טפירו הספיק לשחק עונה אחת גם בחו"ל במדי נאנסי הצרפתית בעונת 2004/2005.

עוד בנושא:

לידיעה על ההתעיינות של הפועל ירושלים ביוגב אוחיון
הסיטואציה הבעייתית של גל מקל במכבי תל אביב
רשמית: טרנס קינזי ימשיך בהפועל ירושלים לעונה נוספת

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
יחזור לבירה? טפירו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully