וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לשאול את בודקיבסקי, קואנקה ערך אימון בכורה

3.7.2017 / 19:02

לחלוץ חוזה עד 2020 בשחטאר דונייצק, אבל מעולם לא שיחק במדיה, ובעונה החולפת הושאל לאנז'י. גם רידג' מונסי מגראסהופרס מועמד. שחקן הכנף הספרדי התאמן לראשונה עם חבריו החדשים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הפועל באר שבע הגישה לשחטאר דונייצק הצעה לשאילת החלוץ פיליפ בודקיבסקי. השחקן שמתנשא לגובה של 1.96 מטר, חתום בשחטאר עד קיץ 2020, אבל מעולם לא שיחק במדיה ואת השנים האחרונות העביר בהשאלות לקבוצות אחרות.

בודקיבסקי, לו שש הופעות בנבחרת אוקראינה, שיחק בעונה החולפת באנז'י מחצ'קאלה הרוסית וכבש 4 שערים ב-29 משחקים. בשנתיים וחצי לפני כן הושאל לזוריה לוגאנסק האוקראינית ובעונת 2015/16 כבש 13 שערים ב-23 משחקים, דבר שסייע לו להיות חלק מהסגל הסופי של נבחרת אוקראינה ביורו 2016.

שחקן אנז'י מחצ'קאלה, פיליפ בודקיבסקי (שמאל) מול שחקן זניט סנט פטרסבורג, ברניסלב איבנוביץ'. GettyImages
בודקיבסקי משמאל במדי אנז'י/GettyImages

האלופה הגישה הצעה גם לחלוץ הקונגולזי רידג' מונסי, ששיחק בעונה האחרונה בגראסהופרס ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. באר שבע פנתה לשחקן בן ה-27, יליד קינשסה שמחזיק גם באזרחות שוויצרית. מונסי הגיע לגראסהופרס כמחליף של מונס דאבור בקיץ שעבר, אחרי שכבש 11 שערים במדי תון, ותרם לה ארבעה שערים ב-32 הופעות, מתוכן 17 בהרכב. מדובר בחלוץ מרכזי פיזי (1.88 מ', 86 ק"ג) שתופקד לא פעם גם בכנף ימין. הוא גדל בלוצרן והעביר את כל הקריירה שלו בשוויץ, כששיחק גם בלוזאן, איברדון וקריינס.

ההחתמה הנוצצת ביותר של האלופה הקיץ, שחקן הכנף הספרי איסק קואנקה, ערך אימון בכורה בקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסק קואנקה באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קואנקה, ברדה ומיגל ויטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל באר שבע וחברת תדיראן חתמו היום (ראשון) על הסכם חסות זו השנה השנייה ברציפות. הסכם החסות נחתם על ידי משה ממרוד, מנ"כל ובעל השליטה בתדריאן ואלונה ברקת.

בנוסף, לקראת העונה הקרובה החליטו תדיראן והקבוצה על הרחבת שיתוף הפעולה והעמקת הקשר של החברה והפועל באר שבע עם מגוון פעילויות שיווקיות לאורך העונה הקרובה, אירועים משותפים ועוד

.אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע אמרה: "שיתוף הפעולה שלנו עם תדיראן ועם משפחת ממרוד הוא שיתוף פעולה מצוין ופורה ואני שמחה שהוא ממשיך ומעמיק. אני מודה לקבוצת תדיראן ומשפחת ממרוד על האמון והתמיכה לאורך השנים."

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אמר במעמד החתימה: "אני גאה ונרגש להמשיך את השותפות של תדיראן עם אלופת המדינה הפועל באר שבע. הקשר של תדיראן עם הקבוצה הינו קשר אמיץ של שנים רבות ומשנה שעברה כנותני חסות ראשית היינו גאים לקחת חלק מרכזי בהצלחה הפנומנלית של הקבוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברקת וממרוד במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully