וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דודי סלע גבר על מרסל גרנויירס בחמש מערכות ועלה לסיבוב השני

הנציג הישראלי היחיד בטורניר (90 בעולם) חזר מפיגור וניצח 6:4, 3:6, 6:1, 2:6, 1:6 את הספרדי (112 בעולם), ויפגוש בסיבוב הבא את ג'ון איזנר (23 בטורניר). סלע הבטיח זכייה ב-57 אלף ליש"ט

דודי סלע בטורניר ווימבלדון. AP
בכושר טוב. סלע/AP

דודי סלע (90 בעולם), הנציג הישראלי היחיד בטורניר ווימבלדון, העפיל הערב (שלישי) בפעם הראשונה זה שש שנים לסיבוב השני בטורניר ווימבלדון, אחרי שגבר בחמש מערכות על מרסל גרנויירס הספרדי. סלע פיגר 1:0 ו-2:1 מול הספרדי (112 בעולם), אחרי שהפסיד במערכות הראשונה והשלישית, אבל ידע להשלים קאמבק יפה ולנצח 6:4, 3:6, 6:1, 2:6, 1:6 אחרי שעתיים ו-33 דקות. עבור סלע זה ניצחון נוסף על גרנויירס בטורניר גרנד סלאם, אחרי שניצח אותו בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה האחרונה. סלע, שזכה בטורניר הצ'לנג'ר בנוטינגהאם, עם ניצחון שישי ברציפות על הדשא.

בסיבוב הבא מחכה לישראלי משוכה קשה מאוד: סלע ישחק מול ג'ון איזנר האמריקאי, שבסיבוב הראשון ניצח 4:6, 6:7 (3), 3:6 את בן ארצו טיילור פריץ. המאזן של סלע מול האמריקאי הענק (2.08 מ') הוא 4:0 לטובת איזנר, שניצח את סלע בכל המפגשים, כולם על מגרש מהיר.

אגב, מעבר ליוקרה, המשחק גם היה על 22 אלף ליש"ט. השתתפות בסיבוב הראשון מעניקה פרס כספי של 35 אלף ליש"ט, בעוד העפלה לסיבוב השני הקנתה למנצח 57 אלף ליש"ט. הישג השיא של סלע בווימבלדון היה שמינית הגמר ב-2009, בעוד גרנויירס מעולם לא עבר את הסיבוב השני בעשר הופעותיו בטורניר.

דודי סלע,, ווימבלדון. AP
ניצחון שישי ברציפות. דודי סלע/AP

מהלך המשחק

מערכה 1:
סלע פתח היטב ובצורה התקפית, ואת שני משחקוני ההגשה הראשונים שלו לקח בלי לאבד נקודה, אבל הספרדי עשה את שלו והשווה ל-2:2. הישראלי הציל נקודת שבירה ועלה ל-2:3, אך במשחקון השביעי גרנויירס ניצל את אפשרות השבירה השנייה שלו ועלה ל-3:4, ומיד עלה ל-3:5 עם שרשרת הגשות מצוינות. סלע עוד צימק ל-5:4, אבל הספרדי השלים 4:6 תוך 35 דקות. גרנויירס סיים את המערכה עם 81 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה, ו-9 מ-9 כשעלה לרשת.

מערכה 2:
שבירה ראשונה לישראלי: סלע הפעיל לחץ על יריבו, ששגה בגב היד, ונציגנו עלה ל-0:2, ומיד לאחר מכן שמר על ההגשה בצורה מרשימה ועלה ל-0:3. השניים שמרו על ההגשה, וכשהוא ביתרון 3:5, אחרי שאיבד שלוש נקודות מערכה, סלע ניצל את הרביעית והשווה ל-1:1 עם 3:6 יפה אחרי 36 דקות נוספות.

מערכה 3:
במשחקון השני סלע הציל 6 (!) נקודות שבירה, אבל גרנויירס המשיך בשלו והצליח להשיג את השבירה ולעלות ל-0:2. הישראלי שגה שוב ושוב ונראה חסר ריכוז, הספרדי הריץ אותו היטב והמשיך בהגשות יעילות ובדרופ-שוטס קטלניות, וסלע נקלע לפיגור 5:0 כשנראה שהוא "זורק" את המערכה. ואכן, גרנויירס סגר את הסיפור במערכה והשלים 1:6 קל.

מערכה 4:
סלע נראה מעט חד ומפוקס יותר, והצליח לשמור על ההגשה ועלה ל-2:3. הישראלי ידע ליצור מומנטום, ועם כמה נקודות מרשימות, כולל ראלי יפהפה שהסתיים בדרופ שוט, הוא השיג את השבירה שהעלתה אותו ל-2:4. משם סלע המשיך בדהרה ועם שבירה נוספת סגר סיפור עם 2:6 ו-2:2 במערכות.

מערכה 5:
סלע לא עצר. נציגנו היחיד בטורניר השיג עוד שבירה מהירה כדי לעלות ל-0:2, אחרי שגיאה כפולה של יריבו הלחוץ. סלע שמר על ההגשה וקבע 0:3, ולאחר מכן השיג עוד שבירה, ושוב בצורה מרשימה, עם ווינר נהדר בבקהנד אחרי ראלי ארוך שקבע 0:4 לישראלי, שנראה בשליטה מוחלטת. גרנויירס עוד צימק ל-5:1, אבל סלע ידע לסגור סיפור עם 1:6 מרשים במערכה החמישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully