וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו מונה למנהל מכבי תל אביב: "מרגיש כאילו לא עזבתי מעולם"

3.7.2017 / 18:07

המגן פרש ויחליף את בני טבק, שיעבור למחלקת הסקאוטינג: "נרגש לקראת התחלה חדשה". קרויף: "יביא מהטאץ' האישי שלו". במועדון לא מתרגשים מהירידה ברכישת המינויים, דיווח: סקאריונה סיכם בגוזטפה

ניר בן טובים

יואב זיו פרש היום (שני) מכדורגל ומונה למנהל מכבי תל אביב, כך הודיע המועדון באתרו הרשמי. שחקן העבר, שהעביר שש שנים (2010-2016) במועדון, יחליף את בני טבק, שיעבור למחלקת הסקאוטינג ובין היתר ירכז את המעקב אחר השחקנים המושאלים. "מכבי תל אביב היא המקום הטבעי ביותר עבורי לחזור אליו ובהתחשב בעובדה שבשנה שעברה עבדתי במחלקת הנוער אני מרגיש כי לא עזבתי מעולם", אמר זיו. "היום אני מסיים קריירת משחק ארוכה כשחקן אך באותו הזמן אני נרגש לקראת התחלה חדשה בתפקיד חדש. אני מקווה שאוכל לתרום למועדון מכל הניסיון אותו צברתי במשך 20 שנות משחק".

ג'ורדי קרויף הוסיף: "ברצוני להודות לבני על התרומה וההשקעה לטובת הקבוצה הבוגרת בארבע השנים האחרונות. אנחנו מצפים לעבוד יחד עם בני במסגרת תפקידו החדש במועדון ובמקביל אני שמח לקבל את יואב זיו בחזרה למועדון ומאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש. אנו משוכנעים כי יואב יוסיף מהטאץ' האישי שלו לתפקיד הידוע כתובעני מאוד".

בני טבק אמר: "לאחר תקופה בת ארבע שנים בתפקיד תובעני כמנהל הקבוצה של מכבי תל אביב, אני שמח לשוב לצד המקצועי במועדון. ברצוני להודות לכל אלה שעבדתי לצידם ולאחל ליואב זיו את מלוא ההצלחה בתפקידו החדש".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב לשעבר (ימין) עם שרן ייני. יוסי ציפקיס
חוזר. זיו לצד ייני/יוסי ציפקיס

מועד חידוש המנוי לבעלי מינויים הסתיים במכבי תל אביב וכעת נפתחה המכירה גם לאלה שלא החזיקו במנוי למשחקי הקבוצה בעונה החולפת. על פי הנתונים כ-15 אחוז מבעלי המינויים העדיפו לוותר על זכאותם לרכוש מנוי לעונה הקרובה. למכבי תל אביב היו בעונה החולפת 10,800 מינויים ומתוכם חידשו את המנוי לעונה הקרובה 9,200 אוהדים.

ההערכה היא כי שלל סיבות הביאו לנתון הזה וביניהן שנתיים ללא תואר, האיצטדיון בנתניה המרוחק לאוהדים רבים המתגוררים מדרום לגוש דן וכן היעדר תחושה של ביתיות אמיתית באיצטדיון היהלום. יש גם סיבות אחרות כמו כאלה שהעדיפו לוותר העונה כיוון שאין דרבי מול הפועל תל אביב.

במכבי תל אביב בטוחים כי 1,600 המנויים שלא חודשו, ייחטפו בתוך מספר ימים על ידי אוהדים חדשים שנכנסו לרשימות המתנה וחיכו שאוהדים ותיקים לא יחדשו את המינוי שלהם. גורם במכבי תל אביב אמר בעניין: "בשל התכולה המוגבלת של פחות מ-14 אלף מושבים בנתניה ומכיוון שצריך לשמור מקומות לאורחים ולהפרדה בינם לבין אוהדים שלנו, ניתן למכור קצת יותר מ-11 אלף מינויים ולכן בעונה שעברה המכירה היתה כמעט מקסימלית ואוהדים חדשים לא יכלו לרכוש מינוי עד שאוהדים ותיקים החליטו לא לרכוש. עכשיו כשנפתחה המכירה לכולם, יוכלו אוהדים חדשים לקנות מינוי לעונה הבאה. אנחנו מעריכים שעד סוף השבוע תסתיים המכירה".

בעניין אחר, שוער העבר קאלה דרשלר סיכם על הצטרפותו למחלקת הנוער של מכבי תל אביב והוא ישמש בעונה הבאה כמאמן השוערים באחת מקבוצות המחלקה הצעירה. דרשלר החל כזכור את דרכו בישראל לפני 11 שנה כשוער מכבי תל אביב אחרי שהמאמן אלי כהן הביא אותו בקיץ 2006 למכבי תל אביב. בהמשך הוא עבר לבית"ר ירושלים ולקבוצות נוספות בכדורגל הישראלי ביניהן הפועל חיפה והפועל פתח תקוה.

בטורקיה מדווחים היום שאוסקר סקאריונה, לו חוזה במכבי תל אביב, סיכם בשורות גוזטפה, ויהיה החיזוק החדש במסע הרכש של העולה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין ימלאו את נתניה. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully