וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה: "כבר 10 שנים שואלים אותי על פדרר, זה מעייף"

השוויצרי המדורג 3 התראיין לקראת ווימבלדון ולא אהב את השאלות החוזרות על חברו לנבחרת. על הטורניר עצמו: "עבור השחקנים שזכו בו זה בטח היה מדהים, בשבילי הטורניר לא משהו מיוחד"

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
ירשום זכייה היסטורית בווימבלדון? ואוורינקה/רויטרס

טורניר ווימבלדון היוקרתי ייצא לדרך היום (שני) כאשר בניגוד לשנים קודמות, הפעם אי אפשר לסמן פייבוריט ברור שמועמד לזכות בגראנד סלאם הבריטי. נדאל לא מצטיין על משטח הדשא, דג'וקוביץ' ומארי נמצאים בכושר לא טוב ורוג'ר פדרר כבר בשלהי הקריירה.

לאור כל זה, אחד הטניסאים שחולמים על זכייה ראשונה בטורניר הזה הוא סטן ואוורינקה, השוויצרי המדורג שלישי בעולם. ואוורינקה, שהגיע לגמר רולאן גארוס האחרון, זכה בשלושת טורניר הגרנד סלאם האחרים (רולאן גארוס, אליפות ארה"ב ואליפות אוסטרליה) אך מעולם לא זכה בווימבלדון. ואוורינקה התראיין לקראת פתיחת הטורניר ואמר: "עבור השחקנים שעשו זאת זה משהו מדהים, זה בטוח. אבל בשבילי זה לא משהו שאני חושב עליו. טורניר ווימבלדון הוא לבטח אחד הטורנירים המיוחדים והמפורסמים מהרבה סיבות, אני חושב שיהיה מעניין מאוד".

היום בווימבלדון: נדאל, מארי, ואוורינקה וצ'יליץ יוצאים לדרך
מבינים בטניס? כנסו ופתרו את החידון לקראת ווימבלדון

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי עם סטן ואוורינקה. AP
ואוורינקה ופדרר/AP

ואוורינקה נשאל כמה וכמה פעמים על חברו לנבחרת שוויץ רוג'ר פדרר ואמר בתסכול: "שואלים אותי עליו שוב ושוב כבר עשר שנים, אני יכול לענות אם אתם רוצים אבל זה כבר מעייף אותי". על היכולתו שהוא מציג אמר ואוורינקה: "אני תמיד מנסה להשתפר, תמיד מנסה למצוא דרך לשפר את המשחק שלי. אנחנו כבר מצפים להשתתפות בווימבלדון". השוויצרי יפתח את התמודדותו בווימבלדון עם משחק לא פשוט מול דניאל מדבדב הרוסי המדורג 49 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully