וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי יתחבר בצורה יפה לווריירס, הנחישות והאנרגיה שלו מדבקות"

במפרץ ניתחו את הגעתו של הישראלי לאלופת ה-NBA: "הוא שחקן משלים שללא ספק יהיה לו תפקיד כפורוורד גבוה שעולה מהספסל, הוא מסוג האנשים שמחפשים באמריקה, והוא נחת במקום הנכון"

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

בווידאו: עומרי כספי מספר לשליח וואלה! ספורט על הקשיים שלו במינסוטה בסיום המשחק מול גולדן סטייט

אחרי קריירה ארוכה ב-NBA, עומרי כספי ישחק בעונה הקרובה בלא אחרת מאשר גולדן סטייט ווריירס, אלופת ה-NBA שצפויה לשלוט בליגה בשנים הקרובות. הפורוורד הישראלי צפוי לחתום על חוזה מינימום בסכום שינוע סביב 2.1 מיליון דולר, שיאפשר לווריירס, שהתעניינו לאחרונה גם בניק יאנג וג'מאל קרופורד, גמישות מתחת לתקרת השכר שלהם, ובתקשורת המקומית שיבחו הלילה (בין שלישי לרביעי) את העסקה.

ברוס ג'נקינס, כתב הסן פרנסיסקו כרוניקל כתב: "כספי יתחבר בצורה יפה לגולדן סטייט והאוהדים שלה". ג'נקינס נזכר כמובן במשחק השיא של כספי שניהל קרב שלשות עם סטף קרי במפגש בין סקרמנטו לגולדן סטייט בדצמבר 2015. כספי סיים את המשחק הזה עם 36 נקודות, כולל 9 מ-12 מחוץ לקשת. "הוא שחקן משלים שללא ספק יהיה לו תפקיד כפורוורד גבוה שעולה מהספסל. הנחישות והאנרגיה שלו מדבקות, והוא מסוג האנשים שמחפשים באמריקה, הוא נחת במקום הנכון".

עוד בנושא

זה באמת קורה: עומרי כספי סיכם בגולדן סטייט לעונה אחת
לילה עמוס בשוק ההעברות: הייוורד לבוסטון, פטרסון לת'אנדר
ורק לברון נשאר לבד: ניתוח פתיחת שוק ההעברות ב-NBA
בכורה מבטיחה לפולץ ולטייטום בליגת הקיץ, ליף ממשיך לככב

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול דריימונד גרין שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
הגיע לטופ של הטופ. כספי מול גרין/GettyImages

טים בונטמפס מה-"וושינגטון פוסט" כתב: "התאמה נהדרת עבור גולדן סטייט". טים דניאלס ה"בליצ'ר ריפורט" ציין שלכספי הייתה עונה מתסכלת, אך הזכיר שלפורוורד הישראלי יש פוטנציאל גדול . דן קרבאוץ' מ-"יאהו ספורט" שיבח את העסקה בעיקר בשל העובדה שהיא מותירה לאלופה עוד מקום בתקרת השכר שלה. "אם כספי יישאר בריא ויקלע באחוזים שקרובים לממוצעי הקריירה שלו מחוץ לקשת, הוא יכול להיות תוספת מועילה להתקפה של הווריירס".

על פי הדיווח של אנטוני סלייטר ב"mercurynews", "סוף סוף הווריירס חפרו עמוק בשוק השחקנים החופשיים והחתימו שחקן שלא שלהם... כספי ידוע בעיקר בקליעה החדה שלו, אחרי שקלע 468 שלשות ב-499 משחקיו בליגה. זה בדיוק התפקיד שמייעדת לו גולדן סטייט, למלא את נעליו של איאן קלארק, שצפוי לקבל הצעה כספית גדולה יותר מזו שהווריירס הציעו לו... זה ככל הנראה מסמל את קץ המרדף אחרי ניק יאנג האניגמטי אך הפופולרי. כעת ההערכה היא שגולדן סטייט תחפש אחר סנטר".

ברחבי הרשת מיהרו להזכיר שכספי יאבד כעת את המקום הראשון ברשימת השחקנים עם הכי הרבה משחקים בקריירה מבלי לרשום אף הופעה בפלייאוף (רצף שעומד כרגע על 499 משחקים), וג'אליל מאת'יוס מ-"NBALEAD" הוסיף: "הווריירס מתעניינים בישראלי כבר כמה עונות והעניין הזה הגיע בעיקר בגלל יכולת הקליעה שלו וההצגה שהוא נתן מול גולדן סטייט ב-2015. בווריירס מקווים שהוא יצליח לקלוע בסביבות ה-40 אחוז מחוץ לקשת כפי שעשה לפני שתי עונות".

כספי (29, 2.06 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר שעבר גם בהפועל גליל עליון, נבחר במקום ה-23 של דראפט ה-NBA על ידי סקרמנטו. לאחר עונת רוקי נהדרת ועונה שנייה לא רעה, הועבר בקיץ 2011 בטרייד לקליבלנד, אך התקשה לשחזר את יכולתו. בקיץ 2013 חתם ביוסטון, ולאחר עונה אחת שב לקדנציה שנייה בסקרמנטו. ב-2015/16 רשם את עונתו הטובה בקריירה, עם 11.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק, אך בעונה החולפת חילופי מאמנים בקינגס ופציעות שוב מנעו ממנו לקבל דקות משחק מרובות. במהלכה הועבר בטרייד לניו אורלינס, נפצע כבר במשחק הראשון, נחתך, ולאחר מכן הספיק לרשום 13 משחקים חלשים במדי מינסוטה. בסך הכל, בשמונה עונות ב-NBA, רשם כספי ממוצעים של 8.2 נקודות (44 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3, 67 אחוז מהעונשין), 4.1 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully