וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול

קשר באר שבע עוכב על ידי השוטרים אחרי שבדמו נמצאה כמות אלכוהול הגבוהה מהמותר. מהקבוצה נמסר: "אם העניין נכון, הוא יטופל על ידינו בחומרה". לנזפאמה כוכב הונבד: "ב"ש פייבוריטית"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

ג'ון אוגו נתפס בליל שישי כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. קשרה הניגרי של הפועל באר שבע עוכב על ידי השוטרים, ובדמו נמצאה כמות אלכוהול הגבוהה מהמותר. אוגו אמור להתייצב לשימוע בתחנת המשטרה ורישיונו צפוי להישלל.

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה לאירוע: "העניין נמצא בבדיקה של המועדון. אם יתברר כנכון, יטופל על ידינו בחומרה".



עוד בנושא:

הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את פיאסט גליביציה
איסק קואנקה חתם בהפועל באר שבע לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת
ריאן טוען: לא זומנתי לאימונים עם הזרים. חיפה: הוא קיבל הודעה

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
הסתבך. אוגו/קובי אליהו

איסק קואנקה, הרכש הנוצץ מגרנאדה שחתם רשמית ביום חמישי והפך לבכיר המשתכרים בסגל של האלופה, ינחת בארץ אחרי שטס בחזרה לספרד לצורך הסדרת ענייניו. מחר יערוך קואנקה את אימון הבכורה, שיהיה סגור לתקשורת ולקהל. הוא יוצג רשמית במסיבת עיתונאים בשבוע הקרוב.

הפועל באר שבע ממשיכה בינתיים בהכנות לקראת המשחק הראשון מול הונבד בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, כששחקן הכנף ניב זריהן ככל הנראה ייעדר בגלל הפציעה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי.

כוכב הונבד דוידה לנזפאמה, שיתארח אצל הפועל באר שבע בעוד שבוע וחצי במוקדמות ליגת האלופות, נשאל על ידי התקשורת ההונגרית איך הוא רואה את סיכויי קבוצתו והשיב: "זו שאלה קשה. עם ביטחון נוכל לעשות משהו, אבל עבורי אין שאלה - הפועל באר שבע היא הפייבוריטית, בעונה שעבר היא רשמה הישגים מצוינים בליגה האירופית. אסור לשכוח שנארח ללא קהל, אז יהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים לאתגר. עשרת הימים הקרובים יהיו חשובים מאוד עבורנו כדי שנגיע רעננים וחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully