וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אסור לזרים להגיע למכבי חיפה, ישלחו אותם להתאמן בצד"

המאמן פרסם פוסט בנוגע לזרים שלא נמצאים בתכניות: "כמעט כל זר שמגיע נפסל אחרי תקופה קצרה". גורם בחיפה: "אבסורד שזה שקורא לשחקנים לא להגיע ניסה להגיע לכאן באמצעות מקורביו"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מאמן הכדורגל גיא לוי, פרסם אמש (שבת) פוסט פייסבוק קצר בעניין מכבי חיפה והשחקנים הזרים שלא נמצאים בתכניות. עד מהרה הפוסט הפך לוויכוח לוהט על הקיר שלו. לוי שאימן בשנים האחרונות את בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בליגת העל, כתב: "אסור לשחקנים זרים להגיע למכבי חיפה. אחרי עונה או מקסימום שתיים שולחים אותם להתאמן בצד".

בהמשך פירט המאמן: "לכל שחקן יש דברים יותר טובים ופחות טובים. גם בזרים של חיפה. מה, לדוס סנטוס שבא מפתח תקוה אין חסרונות? השאלה היא איך מוציאים משחקן את הטוב שבו. בחיפה לא מצליחים לעשות את זה. לכן כמעט כל זר שמגיע נפסל אחרי תקופה קצרה, פשוט כי לא ממש נותנים לו את הגב. זה קורה אגב גם עם ישראלים שלא מצליחים בחיפה וכן מצליחים במקומות אחרים".

כשהועלתה בפניו שאלה "ואם הזרים לא בתוכניות המקצועיות ואין להם ביקוש בעיקר סיבות כלכליות, מה ניתן לעשות"? - השיב לוי בציניות: "להחליף אותם בכאלה שבעונה הבאה לא יהיו בתכניות ולא יהיה להם ביקוש".

גורם במכבי חיפה הגיב: "קצת אבסורד שזה שקורא לשחקנים לא להגיע לכאן מצד אחד ומצד שני, באמצעות מקורביו, לא אחת ניסה להגיע למכבי חיפה. גיא קיבל את הכותרות שרצה. אגב, אחת הסיבות שהזרים לא ממהרים למצוא קבוצות כי טוב להם בחיפה. מקצועית הם לא התאימו, אבל נדאג להם כל עוד הם חלק מאיתנו. הם מקבלים את שכרם ואת כל התנאים הנלווים. שיהיה לו שבוע טוב".

עוד בנושא:

איולפסון, ואליינטה, ואצק ועזמי יגיעו לישראל ויתאמנו תחת בוקולי והראל
אוהדי מכבי חיפה פתחו בקמפיין להחזרת מאור בוזגלו
מכבי חיפה שולחת מסר למכבי תל אביב: "אלירן עטר לא ישוחרר"

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"זה קורה אגב גם עם ישראלים שלא מצליחים בחיפה וכן מצליחים במקומות אחרים". גיא לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully