וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: כוכב נבחרת איראן ישתף פעולה עם עומרי אלטמן?

אשקן דז'אגה, שסירב להגיע לישראל ב-2007 כשחקן נבחרת גרמניה הצעירה, עשוי לחבור לאלטמן בפנאתינייקוס. ארסנל מוכנה להציע 125 מיליון ליש"ט על אמבפה. כל ההעברות והשמועות

צלמים זמניים מורשים

העברות

* ג'יי רודריגז נפרד מסאות'המפטון וחתם לארבע שנים בווסט ברומיץ', ששילמה לסיינטס 12 מיליון ליש"ט עבור שחקן ההתקפה בן ה-27.

* השוער בראם קסטרו, 34, עזב את הראקלס אלמלו וחתם לשנתיים בגנט הבלגית.

* קלאב ברוז' צירפה את החלוץ הצרפתי של גנט, ז'רמי פרבה בן ה-32.

* החלוץ הקרואטי מרקו ליבאיה עבר מלאס פלמאס לא.א.ק אתונה. בעונה האחרונה כבש ליבאיה 5 שערים ב-21 הופעות עבור לאס פלמאס.

שמועות

* על פי "טלפוט" הצרפתי, גם פריס סן ז'רמן נכנסה למעקב צמוד אחרי פיליפה קוטיניו כוכבה של ליברפול ועשויה להציע עבורו לא פחות מ-100 מיליון יורו.

* ב"טוטו" ספורט האיטלקי מדווחים שברצלונה מתעניינת בלאונרדו בונוצ'י, בלמה המצוין של יובנטוס ונבחרת איטליה. בבונוצ'י מעוניינות גם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, אך הבלאוגרנה העבירו מסר לפיו הם ייכנסו למו"מ עם הבלם במידה שזה יבקש לעזוב את יובנטוס.

* ב"לאקיפ" מדווחים שמארסיי תנסה להחתים את הקשר הברזילאי לואיז גוסטבו והבלם הצרפתי עדיל ראמי.

* ארסנל מוכנה לשבור את השוק ולהציע למונאקו 125 מיליון ליש"ט על קיליאן אמבפה, כך על פי "מירור". ארסן ונגר כבר שוחח עם אביו של החלוץ המוכשר ואמר לו שבריאל מדריד לא יהיה שחקן הרכב, כמו בארסנל.

* ב"לאקיפ" טוענים שאמבפה נפגש עם ראשי מונאקו והבהיר להם את התנאים להישארותו: חוזה גבוה פי חמישה מזה הנוכחי, והפסקת מכירתם של כוכבי הקבוצה.

* ב"גאזטה דלה ספורט" דווח כי יובנטוס העלתה את ההצעה לארסנל עבור השוער וויצ'ך שצ'סני מ-5 ל-8 מיליון יורו.

* ב"בילד" מדווחים כי חאבייר הרננדס עשוי לחזור לפרמיירליג כשגם מנצ'סטר יונייטד בה שיחק בעבר וגם ווסטהאם מעוניינות בשירותיו. הרננדס שיחק בשנתיים האחרונות בבאייר לברקוזן.

* בספרד טוענים שז'וזה מוריניו ביקש מראשי מנצ'סטר יונייטד לנסות ולצרף את מתאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד. גם פריס סן ז'רמן בתמונה.

* על פי דיווחים באיטליה אינטר שוקלת לצרף קשר בכיר נוסף לסגל כעל הפרק עומדת המועמדות של ארתורו וידאל מבאיירן מינכן או ראג'ה נאינגולן מרומא.

* טיאגו מוטה בן ה-34 שסיים את חוזהו בפ.ס.ז' מנהל מגעים על הצטרפות לגנואה.

* ב"מארקה" טוענים שהקטור ביירין ייפגש עם ראשי ארסנל ויבהיר להם שברצונו לעזוב לברצלונה.

* מילאן קרובה לסיכום עם לברקוזן על רכישת הקאן צ'לאנוילו, כך על פי "גאזטה דלה ספורט". הרוסונרי מוכנים לשלם עבורו 25 מיליון יורו.

* אלכסנדר קולארוב על סף חתימה לארבע שנים בבשיקטאש.

* רפא בניטס שוקל את צירופו של ג'ו הארט לניוקאסל.

* חבר חדש ומעניין לעומרי אלטמן בפנאתינייקוס? דיווחים באיראן טוענים שאשקן דז'אגה, שחקן וולפסבורג ונבחרת איראן, קרוב לחתימה לשנתיים במועדון היווני. דז'אגה סירב בעבר לשחק נגד נבחרת ישראל הצעירה בזמן ששיחק בנבחרת גרמניה הצעירה, ואף לא הושעה מפני ששכנע שהדבר לא נבע ממניעים אנטישמיים.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 1.7: סאול באתלטיקו עד 2026, קבאז'רו עבר לצ'לסי

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה, מונאקו, חוגג. רויטרס
זה מתקרב? אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully