וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות כושר הכיבוש, בסין תוהים: מה קרה ליכולת הבישול של זהבי?

שחקן גוואנגז'ו R&F אמנם ניצב בראש טבלת הכובשים של הליגה הסינית, ואף רחוק שער אחד מלהפוך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, אך התקשורת מבקרת. וגם: האם חוסר ההצלחה נובע מקללה?

צילום מסך

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F סגרו היום (שבת) את הסיבוב הראשון בליגה הסינית עם הפסד מאכזב, 4:3 לליפאן, למרות צמד של זהבי. זה היה ההפסד השישי שלהם העונה לצד שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, מה שמציב אותם כרגע עם 25 נקודות במקום החמישי (יוכלו לרדת לשישי עם השלמת משחקי המחזור). אחרי שפתחו את העונה עם 16 נקודות מ-18 אפשריות בששת המחזורים הראשונים, קפטן נבחרת ישראל וחבריו איבדו גובה וחזרו לנצח רק בשבוע שעבר.

בתקשורת הסינית מדווחים שאוהדי הקבוצה, שאחרי הפתיחה המוצלחת כבר החלו לחלום, ואף הכינו סלוגן למקרה שגוואנגז'ו תרוץ בסופו של דבר לאליפות, כבר מבינים שזה כנראה לא יקרה ומכוונים לעבר העפלה לליגת האלופות של אסיה. אתר נוסף העלה השערה שהירידה בכושרה של גוואנגז'ו נובעת בכלל מקללה. הקבוצה פתחה את העונה באצטדיון חלופי בשל שיפוצים במגרשה הביתי, וניצחה את שני המשחקים שקיימה בו. במחזור השביעי חזרה לאצטדיון שלה, ומאז לא ניצחה אף משחק ביתי - ובסך הכול רשמה שלושה הפסדים, חמש תוצאות תיקו וניצחון בודד בליגה.

עוד בנושא

ערן זהבי כבש צמד אדיר, אך גוואנגז'ו הפסידה 4:3 לליפאן
ערן זהבי מציין שנה למעבר לסין עם פוסט מרגש באינסטגרם
קני סייף: "ארצות הברית זו המדינה שלי, גאה לייצג את הנבחרת"

תקציר: אברגראנדה - גוואנגז'ו ר.פ 5:4. צילום מסך
לא מחפש את החברים? ערן זהבי/צילום מסך

אחד האתרים בסין אף הפנה אצבע מאשימה כלפי זהבי וכתב: "זהבי היה טוב מול ליפאן וכבש שני שערים, אך בהשוואה לעונה שעברה הוא קצת בנסיגה. הוא אמנם כבש 13 שערים העונה, אך הוא לא תורם בבישולים כפי שעשה בעונה הקודמת". זהבי בישל העונה שער אחד בלבד עד כה, לעומת חמישה שסיפק לחבריו בעונה שעברה (חצי עונה, מאז הגעתו) לצד 11 שערים. מבחינת כיבושים, כמובן, הוא הרבה יותר בעניינים. הוא כבש 13 מ-23 השערים של גוואנגז'ו, מה שמציב אותו כרגע כמלך שערי הליגה:

1. ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ.) 13 שערים
2. ריקרדו גולאר (גוואנגז'ו אברגרנדה) 11
3. הולק (שנגחאי סיפג), דייגו טארדלי (שנדונג לוננג) 9 כל אחד

חשוב מכך, הסקורר הישראלי תרם לקבוצתו 30 שערים מאז הצטרף, בדיוק לפני שנה, כמות זהה לזו שכבש מלך שערי גוואנגז'ו R&F בכל הזמנים, דאבי הברזילאי. משמעות הדבר היא ששערו הבא של זהבי יציב אותו בודד בפסגת שערי הקבוצה אי פעם. אחרי 13 כיבושים ב-15 המחזורים הראשונים, קשה להאמין שייקח לו עוד זמן רב להגיע למטרה המכובדת.

מאמנו, דרגאן סטויקוביץ', אמר בסיום: "להפסיד בבית זה עדיין כואב, אבל אני משמח מאוד מהצורה בה שלטנו במשחק. חבל שהתוצאה לא הייתה לטובתנו. אני זוכר שבשנה שעברה ניצחו בחוץ 4:5 ועכשיו הפסדנו 4:3, אז כנראה שצ'ונגצ'ינג הצליחה להשיג את הנקמה. הזהרתי לפני המשחק מהמתפרצות שלהם, פרננדיניו היה פשוט בלתי ניתן לעצירה. הוא שיחק בהתלהבות והעניש אותנו. ההגנה חייבת לניות מנוסה יותר, זה אומר אפילו לקבל כרטיס צהוב כדי לעצור מתפרצת. לא יכול להיות שלא נעשה עבירות טקטיות, לא יכול להיות שניתן להם כל כך הרבה מקום להוביל כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully