וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל: "אם ננצח את גרמניה נהפוך לנבחרת הטובה בעולם"

קפטן נבחרת צ'ילה מפתח ציפיות לקראת גמר גביע הקונפדרציות (ראשון, 21:00, שידור חי בערוץ כאן 11 ובוואלה! ספורט). יואכים לב: "בגמר ישחקו שתי הנבחרות הטובות בטורניר"

AP

המהדורה העשירית של גביע הקונפדרציות תגיע מחר (ראשון, 21:00, שידור חי בערוץ כאן 11 ובוואלה! ספורט) לסיומה עם משחק הגמר בסנט פטרסבורג, רוסיה, בין נבחרות גרמניה וצ'ילה. עוד קודם לכן, ב-15:00 יתמודדו לקרב על הארד שתי מאוכזבות חצי הגמר, פורטוגל (נטולת האב הטרי כריסטיאנו רונאלדו) ומקסיקו.

גרמניה, אלופת העולם, הרשימה יותר מכל נבחרת בטורניר הנוכחי, זאת למרות שהגיעה אליו עם סגל משני ביותר. בשלב הבתים היא כבשה שתי שלישיות, מול אוסטרליה וקמרון וסיימה ב-1:1 נגד צ'ילה, אותה תפגוש כאמור בגמר. בחצי הגמר סיפקה המאנשאפט עוד הצגה, עם 1:4 מוחץ על מקסיקו. שני הכובשים המצטיינים בטורניר, לאון גורצקה וטימו ורנר, משחקים בנבחרת של יואכים לב, כאשר גם לארס שטינדל נהנה מטורניר מוצלח ביותר. זו ההופעה השלישית של גרמניה בגביע הקונפדרציות והיא בגמר לראשונה ותנסה להשלים "דאבל" אחרי הזכייה המפתיעה של הנבחרת הצעירה ביורו עד גיל 21.

עוד בנושא:

גביע קונפדרציות: גרמניה הביסה 1:4 את מקסיקו ועלתה לגמר
ליאון גורצקה: "זה צעד בדרך לגביע", גיירמו אוצ'ואה: "השערים בפתיחה הרגו אותנו"
גביע הקונפדרציות: צ'ילה עלתה לגמר אחרי 0:3 בדו קרב פנדלים מול פורטוגל
רונאלדו יחמיץ את המשחק על המקום השלישי, בראבו: "לא הפסקנו להאמין"

יוליאן דראקסלר נבחרת גרמניה מול אלכסיס סאנצ'ס נבחרת צ'ילה. AP
הקרב על התואר. סאנצ'ס ודראקסלר בשלב הבתים/AP

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב אמר לקראת המשחק: "מצב הרוח שלנו מצוין, כי העפלנו לגמר בצדק. אני חושב שגרמניה וצ'ילה הם שתי הנבחרות הטובות של הטורניר. מחר צפוי מאבק קשה והמשחק יהיה אינטנסיבי מאוד. אם אנחנו רוצים לנצח, השחקנים שלי צריכים להפגין את המיטב. אני לא פוחד מהאפשרות שהמשחק יוכרע בפנדלים. צ'ילה היו טובים מהנקודה הלבנה מול פורטוגל במיוחד השוער בראבו, אבל גם לנו יש מה להציע".

קפטן המנשאפט יוליאן דראקסלר הוסיף: "במשחק הראשון מול צ'ילה בשלב הבתים לא היינו במשחק 15 דקות ולכן לא הצלחנו לנצח (המשחק הסתיים בתיקו 1:1). מחר אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשך 90 או 120 דקות. אין דבר טוב מאשר לצאת לחופש עם זכייה בתואר".

עוד באותו נושא

גביע קונפדרציות: גרמניה הביסה 1:4 את מקסיקו ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה במסיבת עיתונאים לקראת צ'ילה. AP
לא פוחד מפנדלים. יואכים לב/AP

ובעוד גרמניה רוצה דאבל, צ'ילה הולכת על ה"טרבל". אחרי שזכתה בתואר ראשון בתולדותיה, הקופה אמריקה הביתית ב-2015, לה רוחה צירפה לארון גם את הקופה סנטנריו שנערכה בארצות הברית ב-2016. כעת, היא רוצה להניף גביע קיץ שלישי ברציפות ומגיעה לגמר כפייבוריטית, לפחות על הנייר, שכן היא התייצבה לטורניר עם סגל חזק, כולל הכוכבים אלכסיס סאנצ'ס, ארתורו וידאל, אדוארדו ורגאס ושוער מנצ'סטר סיטי, קלאודיו בראבו, שהיה גיבור חצי הגמר והדף את כל שלוש הבעיטות של פורטוגל בדו קרב הפנדלים. בשלב הבתים, מלבד התיקו מול גרמניה, צ'ילה לא הרשימה, נזקקה להרבה מזל כדי לנצח את קמרון וחילצה תיקו מאוסטרליה, שהייתה קרובה להדיח אותה.

מלבד המפגש ביניהן בשלב הבתים, צ'ילה וגרמניה שיחקו זו מול זו גם במרץ 2014, אז שער של מריו גצה סידר לגרמנים 0:1 במשחק ידידות לקראת המונדיאל.

קפטן צ'ילה ארתורו וידאל במסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הקונפדרציות. AP
"משחקים טוב מול כולם". וידאל/AP

מאמן נבחרת צ'ילה חואן אנטוניו פיצי אמר לקראת הגמר: "מצפה לנו משחק קשה, אנחנו מכבדים את היריבה אבל מאמנים בעצמנו. שיחקנו בחודש האחרון שמונה משחקים ופעמים שיחקנו בהארכות. אבל במשחקי גמר המוטיבציה היא מעל כל עייפות. עבדנו טוב עם הצוות הרפואי שלנו ואנחנו מוכנים ב-100 אחוז".

קפטן הנבחרת הדרום אמריקאים ארטורו וידאל היה כהרגלו ישיר מאוד כשהכריז: "הרבה מאוד אנשים אומרים שההרכב הגרמני לטורניר הזה הוא משני, אבל לשחקנים הגרמנים הצעירים יש יותר פלוסים ממינוסים. הם ראויים להיות בגמר. הם יופי של קבוצה. אנחנו מראים כדורגל טוב במפגשים מול כל הנבחרות. ניצחנו את ארגנטינה ופורטוגל. אם ננצח מחר את גרמניה נהפוך לנבחרת הטובה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully