וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש צמד אדיר, אך גוואנגז'ו R&F הפסידה 4:3 לליפאן

הסקורר הישראלי ציין שנה בסין עם שתי יריות נוספות (57 ו-82) והתבודד בראש טבלת המבקיעים עם 13 שערים, אבל קבוצתו סיימה סיבוב עם הפסד לצ'ונגצ'ינג ליפאן. פרננדיניו כיכב עם שער ושני בישולים

צילום מסך

בווידאו: תקציר המשחק והצמד של ערן זהבי

ערן זהבי המשיך לחורר רשתות ושוב התבודד היום (שבת) בראש טבלת מלך השערים של הליגה הסינית בזכות צמד שלישי העונה, אך לצערו זה לא הספיק. גוואנגז'ו R&F שלו סיימה את הסיבוב הראשון עם הפסד 4:3 לצ'ונגצ'ינג ליפאן ולמעשה נותרה ללא ניצחון במגרשה הביתי.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F, תקציר המשחק נגד ליפאן. טוויטר, צילום מסך
בשער הבא יהפוך למלך שערי גוואנגז'ו R&F בכל הזמנים. ערן זהבי/צילום מסך, טוויטר

הסקורר הישראלי ציין שנה להגעתו לסין עם שערים נפלאים בדקות 57 ו-82 והגיע ל-13 שערים העונה (לעומת 11 בחצי העונה הראשונה שלו בסין) ו-30 בסך הכול מאז הצטרף לגוואנגז'ו. השער הבא יפריד אותו מדאבי הברזילאי ויהפוך אותו למלך שערי המועדון בכל הזמנים. אלא שההגנה לא שמרה על רמה אחידה לזו של זהבי ועברה התעללות בידי פרננדיניו, שכיכב עם שער ושני בישולים אצל האורחים ומנע מגוואנגז'ו לסיים סיבוב בין ארבע הראשונות. כרגע קבוצתו של זהבי נמצאת במקום החמישי עם 24 נקודות, אך עשויה לרדת לשישי אם טיאנג'ין קוואנג'יאן תנצח בהמשך המחזור. ליפאן במקום התשיעי.

טבלת מלך השערים בליגה הסינית:

1. ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ.) 13 שערים
2. ריקרדו גולאר (גוואנגז'ו אברגרנדה) 11
3. הולק (שנגחאי סיפג) דייגו טארדלי (שנדונג לוננג) 9 כל אחד

seperator

מהלך המשחק

דקה 6: ניסיון ראשון של גוואנגז'ו, כשבעיטה מפתיעה מרחוק של המגן טאנג מיאו חלפה ליד הקורה.

דקה 15: זהבי מסר לרנאטיניו, שהטעה את המגן שלו, זרק אותו פעם נוספת ושחרר בעיטה מ-18 מטרים שהחטיאה במטר את המסגרת.

דקה 24: עוד ניסיון של גוואנגז'ו מרחוק, הפעם של המגן השמאלי ז'יפנג, אך הכדור שלו פגע קלות ברגל אדומה וליטף את הרשת החיצונית. צוות השיפוט לא נתן אפילו קרן.

דקה 31: איום ראשון מצד זהבי, שבעט כדור שטוח למרכז השער מ-25 מטרים, אך השוער דנג היה מוכן וקלט.

דקה 34: זהבי ורנאטיניו החליפו מסירות, הישראלי החזיר לברזילאי עם העקב, אך כדור הרוחב של רנאטיניו פוספס בסנטימטרים על ידי צ'או ז'י.

דקה 45: זהבי סובב בעיטה חופשית מ-25 מטרים, הכדור קיפץ על הדשא לפני השוער, שהצליח להדוף בקושי.

דקה 45+1: גול! העקיצה של האורחת. פרננדיניו דהר בצמד שמאל והעביר כדור רוחב נהדר לבן ארצו אלאן קארדק, שבנגיעה אחת בעט כדור חזק בימין אל הרשת. 0:1 מפתיע לצ'ונגצ'ינג ליפאן.

דקה 57: גול! ה-12 של זהבי בליגה הסינית העונה. לו לין שלח כדור נהדר לרחבה, והסקורר הישראלי הסתובב ובעט בשמאל כדור חד אל הרשת. גוואנגז'ו השוותה ל-1:1.

דקה 66: שוב פרננדיניו יצא לדהירה, הפעם בצד ימין, השאיר מאחור שני שחקנים עם המהירות האדירה שלו, אבל הבעיטה שלו פגעה ברגל של אורסו ונעצרה במשקוף. מזל גדול לגוואנגז'ו.

דקה 67: גול! הפעם כבר לא היה לגוואנגז'ו מזל. קארדק קיבל כדור ברחבה, לא הצליח להשתלט, אבל אז הגיע הקפטן וו קינג שירה פנימה. 1:2 לליפאן.

דקה 72: גול! הגיע לפרננדיניו לכבוש. הברזילאי הנפלא קיבל כדור בחצי המגרש של קבוצתו, לקח שלושה שחקנים לטיול, פספס בבעיטה הראשונה, אבל הכדור חזר אליו איכשהו וכל שנותר לו זה לגלגל לרשת. 1:3 לליפאן.

דקה 78: זהבי ניסה להדביק כדור שהוגבה משמאל, אבל בקושי הגיע לכדור והנגיחה שלו יצאה החוצה.

דקה 82: גול! איזה ביצוע אדיר של זהבי. הישראלי סובב מ-20 מטרים, היישר לחיבורים של ליפאן ונתן לקבוצתו תקווה להשיג נקודה. רק 3:2 לאורחים.

דקה 83: גול! מי יהיה עם ההגנה של גוואנגז'ו? פרננדיניו שוב פירק בקלות את החלק האחורי של המארחת, ובישל למחליף פנג יינג. 2:4 מרשים לליפאן.

דקה 89: גול! זה עוד לא נגמר. המגן מיאו ניצל הדיפה רעה של שוער ליפאן וסובב לרשת החשופה. גוואנגז'ו צימקה ל-4:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully