וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' עובר בטרייד לאוקלהומה סיטי, סטפן קרי יקבל חוזה היסטורי

לילה סוער: רגע לפני פתיחת השוק החופשי, הפייסרס החליטו להעביר את הכוכב, שיחבור ל-MVP ווסטברוק, תמורת אולדיפו וסאבוניס. גריפין נשאר בקליפרס עם חוזה מקסימום, קרי יקבל מהווריירס 201 מיליון ל-5 שנים, חוזה ענק גם לג'רו הולידיי בפליקנס, רונדו שוחרר משיקגו

עריכה: מתן חדד

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA יוצא לדרך היום (שבת), ואין דרך אחרת להגדיר את מה שהתחולל רגע לפני פתיחתו ברחבי הליגה מלבד "סערה".

הסיפור הכי גדול של הלילה הגיע מכיוונו של פול ג'ורג', שעל פי דיווח של רמונה שלבורן מ-ESPN, נשלח בטרייד מפתיע לאוקלהומה סיטי. מי שיעברו תמורת PG13 הם ויקטור אולדיפו ודומנטאס סאבוניס, שרק לפני שנה הגיעו יחד לת'אנדר בטרייד מאורלנדו תמורת סרג' איבקה. לג'ורג' נותרה עוד עונה אחת בחוזהו והוא כבר הודיע לאינדיאנה שלא יחתום במדיה על הארכת החוזה, מה שגרם לחלק גדול מקבוצות הליגה להתעניין בשירותיו. הפייסרס מצדם, עשו את הצעד ההגיוני היחיד וקיבלו תמורה מסוימת על הכוכב הגדול שלהם בשנים האחרונות וכעת, הם יתחילו בבנייה מחדש.

אוקלהומה סיטי, שאיבדה לפני שנה את קווין דוראנט, מקבלת סופרסטאר חדש, אולי רק לשנה אחת, אבל אין ספק שהשילוב בין ג'ורג' ל-MVP הטרי ראסל ווסטברוק הולך להיות מסקרן בעונה הקרובה. ג'ורג' סיים את 2016/17 עם שיא קריירה של 23.7 נקודות בממוצע למשחק, בעודו קוטף 6.6 ריבאונדים. הפרשנים בארצות הברית כבר מיהרו לטעון כי התמורה הצנועה שהפייסרס קיבלו עבור ג'ורג' מהווה אינדיקציה להצעות החלשות שהגיעו, שכן כל הקבוצות משוכנעות שג'ורג' יחתום בתום העונה הקרובה בלייקרס.

ג'ורג' נפרד מאינדיאנה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו: "אני יכול להמשיך עוד ועוד עם תמונות ותגובות, אבל אינדיאנה... תודה לך על כל מה שהיית לי ולמשפחה שלי! נפגשתי ועבדתי עם האנשים הכי מדהימים שאני חושב שאי פעם אפגוש! כולכם יודעים מי אתם. אינדי, את תהיי בידיים נהדרות בעתיד! אוהב את כולכם".

עוד בנושא:

פול פוזישן: ההזדמנות והאתגר של כריס פול עם הגעתו ליוסטון רוקטס
דיווחים בארצות הברית: "מילוש תאודוסיץ' קרוב מאוד לחתימה בשיקגו"
המחליף של פיל ג'קסון? ניו יורק ניקס במו"מ עם דייויד גריפין

וזה ממש לא היה הכל. על פי דיווח של שמס צ'ראניה מאתר "דה ורטיקל" של "יאהו", לוס אנג'לס קליפרס, רגע אחרי ששלחה בטרייד ליוסטון את כריס פול, משאירה את הכוכב השני שלה, בלייק גריפין, עם חוזה מקסימום של 173 מיליון דולר לחמש שנים. אחרי הטרייד על פול, רבים סברו שהקליפרס הולכים לבנייה מחדש, אבל גריפין, שבחר באופציית היציאה מהשנה האחרונה בחוזה המקורי שלו, ביטל את הפגישות המיועדות עם דנבר ופיניקס ויישאר בעיר המלאכים. החתימה הרשמית על החוזה צפויה רק ב-7 ביולי, סוף שבוע השחקנים החופשיים.

* על פי מארק שטיין מ-ESPN, האלופה גולדן סטייט והכוכב שלה סטפן קרי על סף סגירת חוזה "סופר מקס" לחמש שנים, תמורת 201 מיליון דולר. מדובר בחוזה שיהפוך את קרי לשחקן הכי יקר בתולדות הליגה.

* בינתיים, הווריירס סיכמו עם שון ליבינגסטון על הארכת חוזה לשלוש שנים תמורת 24 מיליון דולר.

* מינסוטה שלחה בטרייד ליוטה את הרכז הספרדי ריקי רוביו. היא מקבלת בתמורה בחירת סיבוב ראשון, שמוגנת למקומות 1-14 (הלוטרי) לכל אחת משלוש השנים הקרובות.

* גארד אחר, ג'ף טיג צפוי להגיע למינסוטה עם חוזה לשלוש שנים תמורת 55 מיליון דולר, זאת לאחר שהוא ביטל פגישה מיועדת עם הניקס.

* אנדרה איגודלה, אחד ממנהיגי גולדן סטייט בשנים האחרונות, צפוי להיפגש בין היתר עם סן אנטוניו עם פתיחת השוק החופשי.

לברון יודע לפרגן ליריב הגדול

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
הקליפרס ייבנו מחדש, סביבו. גריפין/AP

* וושינגטון הציעה לג'ון וול את ה"סופר מקס", 170 מיליון דולר לארבע שנים. הרכז הודיע לקבוצהה שיחשוב על ההצעה.

* שיקגו הודיעה על שחרורו של רייג'ון רונדו. הגארד בן ה-31 הגיע לבולס רק לפני שנה וידע עליות וירידות, עד שביתרון 0:2 מול בוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף, הוא נפצע וראה את קבוצתו מפסידה ארבעה משחקים ברציפות. לאחר הטרייד על ג'ימי באטלר, נראה שבשיקגו הולכים לתהליך של בנייה מחדש. הבולס נפרדו גם מאייזאה קאנן.

* אדריאן ווג'נארוסקי, שעבר לאחרונה ל-ESPN, מדווח כי ניו אורלינס הגיעה לסיכום עם ג'רו הולידיי, הרכז שלה שהפך לשחקן חופשי. הוא יישאר בביג איזי תמורת 126 מיליון דולר עם חוזה לחמש שנים. הולידיי יחזיק באופציה לגבי השנה החמישית ועשוי להרוויח עד 150 מיליון דולר, בכפוף לבונוסים.

* הסנטר הברזילאי ננה, שנפצע במהלך הפלייאוף האחרון, מאריך חוזה ביוסטון: ארבע שנים תמורת 15 מיליון דולר.

מה קרה לבריאן ווינדהורסט מ-ESPN?

* טוני סנל נשאר במילווקי עם חוזה לארבע שנים תמורת 56 מיליון דולר.

* כריסטיאנו פליסיו נשאר בשיקגו עם חוזה לארבע שנים, תמורת 32 מיליון דולר.

* פאטי מילס ממשיך בסן אנטוניו עם חוזה לארבע שנים תמורת 50 מיליון דולר.

* ג'יי ג'יי רדיק, שחקן לוס אנג'לס קליפרס שהפך לחופשי, נפגש עם פילדלפיה.

ג'ואל אמביד מרוצה מהדלילות במזרח

עד כמה המזרח דליל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully