וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת אפשרות לצרף את סילבן לנדסברג או גיא פניני

30.6.2017 / 19:00

סגנית האלופה רוצה להתחזק ומביטה לעבר הנעשה במכבי תל אביב, שהביעה הקיץ עניין בעמית שמחון, אותו מעוניינים הירוקים להעביר. הצעה הוגשה ליפתח זיו. חיפה לא תשתתף השנה בגביע ווינר

one

בווידאו: ההפסד של מכבי חיפה בגמר הפיינל פור

מכבי חיפה ממשיכה לבחון את האפשרויות שלה לקראת העונה הבאה, כשמאמן הקבוצה עופר רחימי נמצא בימים אלה במיאמי ביחד עם הבעלים ג'ף רוזן והסקאוט הראשי של המועדון פדריקו ברודצקי. במהלך השיחות בין הצדדים עלתה האפשרות לצרף את אחד השחקנים שמכבי תל אביב תפלוט משורותיה, סילבן לנדסברג, ששיחק בשורות הירוקים במשך שנתיים, או גיא פניני, שהסיכוי כי יקבל חוזה חדש בקבוצה של נבן ספאחיה הוא לא גבוה.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם סילבן לנדסברג. מגד גוזני
פניני ולנדסברג/מגד גוזני

גורם בחיפה אישר את הפרטים, וייתכן מאוד שהנסיון של חיפה למצוא קבוצה חדשה לעמית שמחון קשור בנושא. כפי שפורסם מוקדם יותר הקיץ, שמחון היה מועמד למכבי תל אביב, שעדיין לא החתימה שחקן בעמדה שלו, ובחיפה עשויים לפעול בנושא. לנדסברג רשם בעונה שעברה 9.4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק בליגה, ואילו פניני רשם 9.4 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד שמחון שמחזיק בחוזה, רק שני שחקנים חתומים לעונה הבאה בשורות סגנית האלופה - הקפטן עוז בלייזר וסנטר נבחרת העתודה דניאל קופרברג. בחיפה צפויים לשמור בסגל את ווילי וורקמן, הגישו הצעה לצירופו של יפתח זיו, ועשויים גם להשאיר את אחד מבין גרגורי ורגאס או וויל גרייבס. הקבוצה לא תשתתף השנה בגביע ווינר בשל מסע המשחקים שלה בארצות הברית, שעשוי לכלול שלושה משחקים מול קבוצות NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully