וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בורשטיין מונה לעוזר המאמן, מסתמן שגיא פניני יעזוב להרצליה או חולון

30.6.2017 / 13:03

הצוות המקצועי הושלם: שחקן העבר ישמש כעוזר השני של ספאחיה לצידו של גיא גודס. הקפטן בדרך החוצה. ליוגב אוחיון הוצעו 250 אלף דולר לעונה, הפועל ירושלים עוקבת אחר מצבו

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

מכבי תל אביב ממשיכה לגבש את הצוות המקצועי שלה לעונה הקרובה. הקבוצה הודיעה היום (שישי) על חזרתו של טל בורשטיין, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בורשטיין חתם לעונה אחת וישמש כעוזר המאמן השני של ספאחיה לצידו של גיא גודס. בורשטיין בן ה-37 הוא מגדולי השחקנים והסמלים של מכבי תל אביב בכל הזמנים, שפרש מכדורסל עקב פציעה לפני כ-5 שנים. זו תהיה הבכורה שלו מאחורי הקווים.

בינתיים, במועדון ממשיכים לעבוד גם על שינויים נרחבים בסגל השחקנים. מסתמן כי הקפטן גיא פניני יעזוב לבני הרצליה שמחזרת אחריו כבר מספר שבועות, אך גם הפועל חולון עדיין בתמונה. פניני עבר עונה מאכזבת בה העמיד ממוצעים של 2.6 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג ב-12 דקות בממוצע - סטטיסטית, עונתו הגרועה ביותר מאז שהצטרף למועדון. בליגה קלע הפורוורד 9.4 נקודות למשחק ב-22.7 דקות.

ליוגב אוחיון הוצע חוזה של 250 אלף דולר, ולא בטוח שיסכים לו. הפועל ירושלים עוקבת אחר מצבו של הרכז ששיחק בשורותיה מ-2009 עד 2011.

עוד בנושא:

הידיעה הראשונית על מועמדותו של טל בורשטיין למכבי ת"א
נבן ספאחיה נחת בישראל: "אני מרגיש שחזרתי הביתה, התגעגעתי למכבי"
תמיר בלאט מימש את האופציה ועזב את הפועל תל אביב

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, גיא פניני. קובי אליהו
שניהם בדרך החוצה? פניני ואוחיון/קובי אליהו

בורשטיין הגיע למכבי תל אביב בעונת 200/01 כשחקן בן 20 מהרצליה, וכבר בעונתו הראשונה היה לשחקן חמישייה בקבוצה. שזכתה בגביע אירופה. הוא שיחק 11 עונות במכבי תל אביב והוא בין השחקנים הבודדים שזכו בשלושה גביעי אירופה בצהוב-כחול. בסך-הכל הוא זכה ב-22 תארים - 10 אליפויות, 8 גביעי מדינה, 3 גביעי אירופה ואליפות אדריאטית אחת. הוא קלע במדי מכבי למעלה מ-3,200 נקודות. בעונת 2011/12 שימש כקפטן הקבוצה ופרש בסיומה. בורשטיין יוצג במסיבת עיתונאים שתיערך ביום ראשון ב-15:00 יחד עם גיא גודס ונבן ספאחיה.

שמו של בורשטיין הוזכר עוד כשנראה היה שדיוויד בלאט עומד להתמנות לתפקיד המאמן. בלאט רצה להקים צוות עוזרים נרחב מאחוריו, שכולל שלושה עוזרים, וכוכב העבר ששיחק תחתיו במשך ארבע עונות היה אמור להשתלב בו לצד דן שמיר וטים פנינג. בלאט, כידוע, לא הגיע לבסוף - אבל שמו של בורשטיין נותר על הפרק והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' קיים מטעם מכבי את המגעים עם נבן ספאחיה. בין בורשטיין למאמן הקרואטי נותרו יחסי הערכה הדדיים זכר לימים המשותפים שלהם ביד אליהו בעונת 2006/07.

עדכון ראשון: 9:05

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עוזר מאמן מכבי תל אביב טל בורשטיין. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר למכבי. טל בורשטיין/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully