וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא היינו צריכים את המשחק הזה כדי לדעת היכן הבעיות שלנו"

30.6.2017 / 7:03

מאמן מכבי תל אביב יודע שיש לו עוד הרבה עבודה אחרי הניצחון על טיראנה. שרן ייני מתקשה להיכנס לנעליים הגדולות של אלברמן, אצילי עדיין מסיר חלודה, יונתן כהן יהיה היורש של טל בן חיים?

ניר בן טובים

1. לפחות שני זרים יצורפו
"לא היינו צריכים את המשחק הזה כדי לדעת היכן הבעיות שלנו", אמר אמש ג'ורדי קרויף אחרי הניצחון הדחוק על טיראנה האלבנית. "אנחנו פועלים על פי התכנון שלנו וידענו כבר לפני כמה ימים, מה אנחנו צריכים לעשות". גם אם קרויף לא הודה בכך בפה מלא יש למכבי תל אביב עוד הרבה עבודה לקראת העונה הבאה ומכאן שהציון שהוא יכול לתת לעצמו ולשחקנים אחרי המשחק מול פ.ק. טיראנה הוא עובר בקושי.

קרויף לא רצה לדבר אמש במסיבת העיתונאים על העמדות שהוא צריך לשדרג, אבל במכבי תל אביב היה מי שאמר מאוחר יותר כי שניים ואולי אפילו שלושה שחקנים חדשים יגיעו עד סיום חלון ההעברות בעוד כחודשיים. "ג'ורדי לא יבוא במסיבת עיתונאים ראשונה אחרי המשחק ויגיד שהוא צריך להחליף שחקנים", אמרו במכבי תל אביב. "אבל גם הוא יודע שכדי להוות יריב אמיתי על האליפות, צריך קבוצה יותר טובה". את תזמון הבאת השחקנים קרויף די שטח גם אמש וגם במסיבת העיתונאים שלשום. מכבי תל אביב תתקשה להילחם כרגע על שחקנים איכותיים מאחר ששוק ההעברות באירופה עוד לא בשיאו. קרויף משוכנע שרק כאשר שחקנים טובים יתחילו להישאר בלי הצעות מליגות בכירות מהליגה הישראלית, הם יתחילו לפזול לכיוון של מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את טיראנה במשחק הראשון
ג'ורדי קרויף: "אני רוצה קבוצה התקפית שמשחקת עם אנרגיה ותשוקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקשה להיכנס לנעליים הגדולות של אלברמן. ייני בטקס הפרידה מבן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ייני יצטרך להשתפר כדי לשמור על העמדה
לא ברור עדיין אם קרויף מתכוון ללכת עם שרן ייני עד הסוף בעמדת הקשר האחורי. אמש היה נדמה שייני אפילו מתקשה להיכנס לנעליים של גל אלברמן, כל שכן לנעליו הגדולות של ג'ון אוגו. היה ברור כי ייני לא יוכל להמשיך ולשמש כמגן שמאלי וזה לא היה הייעוד שלו כשהוא בא מוויטסה ארנהיים, אבל חובת ההוכחה עליו בכל הקשור לעמדת הקשר האחורי, תפקיד אותו בקושי מילא במכבי תל אביב. מנגד, עם הפינוי של תפקיד המגן השמאלי, תקבל מכבי תל אביב הרבה יותר מבחינה התקפית מאופיר דוידזאדה וכבר במשחק הראשון שלו הוא בישל לאלי דסה. זו היתה אחת הבשורות החיוביות הבודדות מהמשחק אמש עבור מכבי תל אביב.

"מגן שמבשל שער למגן זה חלום רטוב עבור הרבה קבוצות", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. יחד עם זה, ספק אם דוידזאדה יוכל לתת לקרויף את מה שייני נתן בעמדה הזו במישור ההגנתי. אתמול מול קבוצה כל כך נחותה מאלבניה, אפשר היה להתמודד אבל כאשר מכבי תל אביב תגיע למשחקים מול קבוצות המתקרבות אליה ברמה, יצטרך דוידזאדה להוכיח שהוא מאוזן בשני חלקי המגרש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
בכורה פושרת. עומר אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

3. אצילי מתחייב לתת יותר
עומר אצילי רשם הופעת בכורה מאוד פושרת והוא לא התחמק מהמציאות. "אני מצפה מעצמי להרבה יותר ואני אביא הרבה יותר למכבי תל אביב", אמר השחקן הכי מחוזר בליגה. שנה שלמה חיכה אצילי לשחק. "זו היתה שנה לא פשוטה עבורי וזה לא מובן מאליו מבחינתי לחזור לשחק עכשיו". על אצילי אומרים שהוא יכול לשחק רק בכנף ימין. קרויף העביר אותו באמצע המחצית השנייה לעמדת הקו מצד שמאל. "אני יכול לשחק בהרבה תפקידים", ניסה אצילי לתקן בסיום המשחק. "אני יכול לשחק בימין, שמאל ובאמצע. היכן שיגידו לי לשחק, אני אשחק". אצילי לא ויתר על החולצה עם הספרה 7 של ערן זהבי. "אני מקווה שישאר קצת קסם מהחולצה הזו גם בשבילי", אמר. "יש הרבה ציפיות ממספר 7".

על איסק קואנקה שחתם בהפועל באר שבע אחרי שהתאמן עם אצילי בגראנדה, אמר הקשר: "קואנקה היה מאלה שהתייחסו אלי הכי יפה בגראנדה. הוא קיבל אותי נהדר ואני מחכה לגמול לו על כך כשהוא יבוא לכאן. אקח אותו לכמה מקומות טובים בתל אביב. הוא חיזוק טוב להפועל באר שבע. אמרתי לו רק שהוא צריך להסתפק במקום השני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שחקן אדיר שיכול לשדרג את העמדה שהייתה הטאבו של בן חיים". יונתן כהן חוגג שער בבכורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. נקודת האור: יונתן כהן
אם קרויף לא ניצל את חולשת היריבה כדי להעניק דקות ראשונות בהרכב ליונתן כהן, הרי שמגיע הרבה קרדיט להולנדי שהאמין בשחקן שגמל בשער נהדר כבר במחצית הראשונה. יצחק שום היה נוהג לומר על יהונתן כהן בעונה שעברה שהוא השחקן הכי טוב שיש לבני יהודה להציע בחלק הקדמי. טל בן חיים שעלה ליציע אחרי הטקס המרגש שנערך לו, יכול היה לראות שיש לו כבר יורש. לא בטוח עדיין שמכבי תל אביב תיתן לכהן את המפתחות אבל כבר אתמול הוא השאיר את שגיב יחזקאל בחוץ ואת ברק יצחקי על הספסל. "מדובר בשחקן אדיר שבמובנים מסויימים יכול אפילו לשדרג את העמדה הזו שהיתה עד העונה טאבו של טל בן חיים", אמרו במכבי תל אביב.

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי מנסה להיפטר מחוזהו. סקאריונה/יוסי ציפקיס

5. סקאריונה רוצה צ'אנס נוסף
בזמן שהשחקנים נכנסו למקלחות בחדר ההלבשה, יצאו יחד לכיוון המכוניות שלהם מרסלו ואוסקר סקאריונה. מדובר בשניים שלא נתנו עד עכשיו סיבות להגעתם. מרסלו שנרכש ב-1.6 מיליון דולר לא היה בסגל אמש מסיבה מקצועית. סקאריונה גם היה בחוץ אבל בשל פציעה ובעיקר כי במכבי תל אביב רוצים שהוא יעזוב וישחרר אותם מהחוזה העצום שלו המקנה לו למעלה ממיליון יורו ברוטו.

"אני חושב שמגיע לי צ'אנס בעונה הבאה הבאה", אמר סקאריונה לפני שיצא מתחומי האיצטדיון. "אני לא יודע על כל הפרסומים הקיץ כאילו יש לי הצעות מקבוצות בטורקיה. יש לי חוזה לעונה הבאה במכבי תל אביב ואני עושה הכל כדי לחזור לעצמי ולעזור לקבוצה אם יצטרכו שאשחק" למרות דבריו של סקאריונה, קרוב לוודאי שהוא יושאל לקבוצה אחרת באירופה ומכבי כנראה תצטרך אפילו להשתתף בשכרו. באשר למרסלו, נראה שהוא יושאל לקבוצה בה יוכל לשחק ולקבל דקות של ביטחון כי מבחינת מכבי תל אביב מדובר באחת הנפילו הגדולות של ג'ורדי עד כה בליהוק שחקנים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully