וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אופיר מרציאנו חתם לארבע שנים בשורות היברניאן

הקבוצה הסקוטית השלימה את רכישת כרטיסו של השוער מקבוצת נעוריו, מ.ס. אשדוד. מרציאנו בן ה-27 לאחר החתימה: "אני מאושר לחזור לפה, היברניאן הפכה אותי לשחקן הרבה יותר טוב"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

השוער אופיר מרציאנו חתם היום (חמישי) רשמית לארבע בשורות היברניאן. זאת לאחר שהקבוצה הסקוטית השלימה את רכישת כרטיסו ממ.ס. אשדוד. מרציאנו בן ה-27 שיחק בעונה האחרונה בשורות היברניאן על תקן מושאל וסייע לקבוצה להעפיל חזרה לליגה הסקוטית הבכירה. כעת הוחלט בקבוצה להאריך את ההתקשרות עם השוער הישראלי.

מרציאנו עצמו אמר לאחר החתימה: "אני מאושר לחזור לשורות היברניאן. זו הייתה חוויה נפלאה לשחק מול האוהדים האלו בשנה שעברה ואנחנו נעבוד קשה מאוד כדי לשמח אותם גם במהלך העונה הקרובה".

עוד בנושא
מונס דאבור כבש במשחק הכנה של זלצבורג נגד אחמט גרוזני
נענתה להצעה: שאפקואנסה תשחק מול ברצלונה בגביע גאמפר

מרציאנו מדבר לאחר החתימה

"הגעתי לפה במטרה להפוך לשחקן טוב יותר ואני בהחלט חושב שעשיתי את זה", המשיך מרציאנו והוסיף: "יש לי פה כל מה שצריך כדי להתקדם. אני רוצה להיות שחקן עוד יותר טוב".

מרציאנו החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד ושיחק בקבוצה הבוגרת בין 2008 ל-2015. לאחר מכן עבר לשנה אחת לשורות מוסקורן הבלגית אך לא הצליח להפוך לשחקן משמעותי. לאחר מכן הגיע להיברניאן בה הוא אומר לשחק גם בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully