וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: פערים עם תומאש סיבוק, מאמץ אחרון להחתימו

29.6.2017 / 18:30

קפטן נבחרת צ'כיה יישאר בישראל ליממה נוספת כדי לפתור את המחלוקות, במועדון טוענים: "עדיין לא ויתרנו, אך סוכנו מתעקש לשנות חלק מהסעיפים בחוזה". אם לא יגיע, וויליאם סוארס מועמד

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מכבי פתח תקוה ממשיכה במאמצים להחתמת תומאש סיבוק. סוכנו של קפטן נבחרת צ'כיה עזב את הארץ, אך הבלם החליט להישאר ליממה נוספת וראשי המועדון ינסו לגשר על הפערים. בפתח תקוה אמרו: "עדיין לא ויתרנו, אבל הסוכן שלו מתעקש לשנות חלק מהסעיפים בחוזה".

כבר אמש (רביעי) נציגי מכבי פתח תקוה, אבי לוזון ועומר גולן, נפגשו עם בלם בורסאספור וקפטן נבחרת צ'כיה, אך סיבוק טרם אישר את הסיכום שהושג עוד טרם נחיתתו בישראל – 200 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים. "שינו זוארץ שדרג את ההצעה לשחקן ועושה מאמצים גדולים כדי שישחק פה. קובי רפואה רוצה אותו מאוד, אבל זה תלוי בעיקר בו", אמרו במועדון. סיבוק, שהיה שותף לשלושת טורנירי היורו האחרונים ולמוקדמות גביע העולם ברוסיה, ערך אתמול סיור באיצטדיון ובעיר תל אביב בליווי רעייתו כדי להתרשם מהאזור. בנוסף, השחקן קיבל תנאים נלווים לצורך מעבר ראוי לישראל.

אם הצ'כי לא יחתום בסופו של דבר, מכבי פתח תקוה תפנה לאופציות אחרות ותחתים בלם ללא התרשמות, כשאחד השמות שכבר עלה אתמול הוא של בלם הפועל באר שבע וויליאם סוארס.

עוד בנושא:

גידי קאניוק מנהל משא ומתן עם קבוצה מהליגה האוזבקית
תומאש סיבוק נחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה תקבל 600 אלף שקל על העברת טל בן חיים

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
"קובי רפואה רוצה אותו מאוד, אבל זה תלוי בעיקר בו". סיבוק/ברני ארדוב

גידי קאניוק קיבל אתמול הצעה מהליגה האוזבקית, אך העסקה עדיין לא נסגרה. הסיבה: בפתח תקוה עדיין ממתינים להצעה הרשמית של המועדון, בסך 600 אלף יורו. קאניוק עצמו מוכן למעבר למרות שמדובר בקבוצה אסייתית ולמרות שלא זכתה בתארים בשנתיים האחרונות והידרדרה למקום החמישי, בעיקר בגלל העובדה שהמאמן שוטה ארבלדזה מכיר אותו. "מקצועית, עדיף לקאניוק לשחק בישראל מאשר לעבור למועדון שמשחק באסיה, אבל אם הוא מקבל יותר כסף, אפשר להבין אותו. מבחינתנו, נשמח למכור אותו אם יציעו מה שאנחנו מבקשים", אמרו במועדון. לקראת סוף השבוע הבא ימריא סוכנו של גיא מלמד להולנד ולאוסטריה (שתי הקבוצות מווינה עוקבות אחריו) במטרה לנסות ולסגור את מעברו לקבוצה אחרת. פתח תקוה תקבל 200 אלף יורו בלבד, מאחר ומלמד אמור לקבל כשליש מהעסקה הכוללת. במכבי תל אביב מנסים לשכנע את השחקן לחתום ולוותר על ההצעה מחו"ל.

הקבוצה תקיים משחק אימון ראשון ביום שישי הבא. משחק המבחן הראשון של הקבוצה ייערך ב-7 ביולי, כשזו תארח למשחק אימון את הפועל אשקלון. עד המחנה, ב-16 ביולי, הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully