וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ג'ייקוב נג'וקו סיכם. סעיף הרכישה: 800 אלף שקל

29.6.2017 / 9:14

השחקן ממתין לשחרור מקרית שמונה כדי לעבור רשמית לקבוצה של ניר קלינגר: "ממתינים לאישור של איזי שרצקי לעסקה". מכבי תל אביב טרם הודיעה על עתידו של דור פרץ, יואב כץ עשוי להחתים קשר אחורי זר. פיט פלטהאוזן בדרך לאומוניה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחרי שהחליטה לסיים את ההתקשרות עם אדילסון באהיה, בהפועל חיפה קרובים לסכם את עסקת ג'ייקוב נג'וקו. השחקן עצמו סיכם אתמול (רביעי) במועדון לעונה אחת, עם אופציה להארכת החוזה. יואב כץ ואיזי שרצקי הגיעו להבנות לפיהן שחקנה של עירוני קרית שמונה אמור להגיע בהשאלה, עם אופציה לרכישת כרטיסו ב-800 אלף שקל, זאת אחרי שקרית שמונה רצתה לעגן בהסכם אופציה בגובה שלושה מיליון שקל, מה שלא היה ריאלי עבור המועדון. "כל מה שנשאר כעת זה אישור של שרצקי לעסקה", אמר גורם הבקיא בפרטי העסקה. על מועמדותו של השחקן פורסם בוואלה! ספורט. באהיה מחזיק בהצעה מהליגה הרומנית ועשוי לעבור אליה בימים הקרובים. בכך יצטרף לז'וליו סזאר ששוחרר ולברונו פניירו שחתם בליגה ההודית.

אחרי החתמת רן קדוש, רוסלן ברסקי וגבריאל תמאש, הפועל חיפה תפתח את העונה ביום ראשון. השחקנים יגיעו לבדיקות רפואיות וביום שני הקבוצה תערוך אימון ראשון בקריית חיים. כעת מנסה קלינגר להתמקד בהשארת דור פרץ. במועדון מפעילים לחץ על מכבי תל אביב להוציא החלטה רשמית בעניין. ג'ורדי קרויף לא משחרר את השחקן בינתיים, לפחות עד שתגיע חלופה. בכל מקרה, במועדון גם מכינים חלופה למקרה שלא יגיע, ומחפשים שחקן זר בעמדה הזאת. המטרה השניה של קלינגר היא להחתים שחקן כנף זר.

השוער הצ'כי יקוב דיביש נמצא גם הוא על הכוונת של המועדון. כפי שפרסמנו במהלך השבוע, השוער פיט פלטהאוזן בדרך לאומוניה ניקוסיה. על פי דיווחים מהתקשורת הקפריסאית אמש, השוער כבר סיכם הקפריסאי.

היום אחר הצהריים תיפתח וועדת המשמעת של מהראן לאלה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בהתאחדות עדיין לא קיבלו את תוצאות המבחנה השניה, שתקבע סופית האם עשה שימוש בחומרים אסורים. אם יתברר שהתוצאות זהות, לאלה יושעה לתקופה ארוכה, מה שיוביל לפרישה וקבלת תפקיד במועדון.

מכירת המנויים לעונה הקרובה תחל מחר. כץ החליט להוזיל את המחירים ליציע המזרחי. מנוי אב ובן יעלה 1,000 שקלים, הנחה של מאה שקלים ביחס לעונה שעברה. מחיר מנוי ליציע המזרחי יעלה 550 שקל, מחיר ליציע הכסף יעלה 900 שקל למבוגר ו-700 שקל לנשים וילדים.

עוד בנושא:

אחרי שסיכם: באהיה בדרך החוצה. נג'וקו עשוי להגיע להפועל חיפה
הפועל חיפה: ונלו ההולנדית הגישה הצעה רשמית על שמואל שיימן
באהיה סיכם, קדוש חתם. מסתמן: לאלה יורחק לתקופה ארוכה ויפרוש

שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. אדריאן הרבשטיין
"כל מה שנשאר כעת זה אישור של שרצקי לעסקה". נג'וקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully