וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר דרוכה לקראת ושאש: "אם לא נעלה זה יהיה כישלון גדול"

הקבוצה פותחת רשמית את העונה כשתארח ללא קהל את ההונגרים (19:45, ספורט 2): "נבנתה פה קבוצה עם מטרות מאוד ברורות". עידן ורד כשיר ויפתח, קלטינס יתופקד כבלם, שכטר יהיה בודד בחוד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת פתיחת מוקדמות הליגה האירופית הערב (19:45, ספורט 2) באצטדיון מושבה נגד ושאש ההונגרית. המשחק ייערך ללא קהל כתוצאה מעונש שספגה הקבוצה עקב קריאות גזעניות בעונה שעברה. יחד עם זאת, גורם בקבוצה היה החלטי מאוד אתמול, ואמר: "נבנתה פה קבוצה עם מטרות מאוד ברורות וכולם צריכים להבין את המשמעות של להיות בבית"ר ירושלים והחובה לעבור את המשחקים האלה. אנחנו קבוצה יותר טובה וחזקה וחייבים לעבור גם אם זה יהיה קשה. אם לא נעשה את זה יהיה מדובר בכישלון גדול, כולם מודעים לזה".

אתמול ערכו הנהלות המועדונים את ארוחת הערב המסורתית שלפני המפגש. במידה שבית"ר תעפיל לסיבוב השני, ייתכן כי המשחק הראשון בסיבוב השני (בוטב פלובודיב או פרטיזני טיראנה), בניגוד להגרלה, ייערך דווקא בבית היות ובית"ר ובני יהודה אמורות לארח יחד באצטדיון המושבה באותו יום את משחק הגומלין בסיבוב זה. בבית"ר מוכנים לסיטואציה שכזאת, אם וכאשר.

שחקני בית"ר ירושלים באימון. ברני ארדוב
רגע האמת הגיע. שחקני בית"ר באימון/ברני ארדוב

המאמן שרון מימר חזר ואמר לשחקניו בימים האחרונים להיזהר מהמשחק המבוקר של ההונגרים והיציאה למתפרצות. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "הכי חשוב לשמור על שער נקי, לא היינו בהכנה קבוצה שקשה לשחק נגדה וזה צריך להשתנות כבר מהערב, אם נהיה רכים ונספוג יהיה קשה מאוד בגומלין".

בבית"ר מרוצים מהחזרה של ז'אורז'יניו לעניינים, לאחר שעבר פציעה קלה. הקשר עדיין לומד את הפוזיציה החדשה שלו בקישור, כאשר הוא חזר ואמר לא מעט פעמים כי לאורך הקריירה שיחק בקבוצות פחות דומיננטיות שלא הניעו יותר מדי את הכדור ושלטו במשחק וכי הוא לומד את הדברים תוך כדי תנועה. יחד עם זאת, בבית"ר משוכנעים: "יכולת הלמידה שלו וההתלהבות שלו יחד עם הכישרון שלו יהפכו אותו ללהיט בבית"ר בדיוק כפי שהיה בסכנין".

עידן ורד קיים אימון אמש אימון מלא, לא חש בכאבים וצפוי לפתוח. דוד קלטינס צפוי לשחק כבלם לצדו של דן מורי, כאשר אנטואן קונט ומרסל הייסטר יפתחו כמגנים. ז'אורז'יניו יפתח בשלישיית הקישור יחד עם פריירה וסאבו. איתי שכטר ימשיך לפתוח כחלוץ בודד.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דן מורי, דויד קלטינס, מרסל הייסטר, קלאודמיר, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully