וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס: "כריס פול עזב כדי לשחק עם הארדן, בואו לא נעוות את הסיפור"

בארה"ב טוענים שהיחסים בין הכוכב ומאמנו הידרדרו והרכז רצה לעזוב ליוסטון לאחר שהקליפרס היו חלוקים בנוגע לאורך החוזה שיוצע לו. מורי: "זה מירוץ חימוש". ד'אנטוני: "ברור שזה יעבוד"

עריכה: מתן חדד

ב-NBA עדיין מתקשים להירגע מהטרייד הגדול ששלח את כריס פול מהקליפרס ליוסטון בתמורה לסם דקר, פטריק בברלי, לו וויליאמס, דיאנדרה ליגינס, דרון היליארד, מונטרל הארל, קייל ווילטג'ר ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא.

על פי רמונה שלברון מ-ESPN, בתוך הקליפרס היו חילוקי דעות בנוגע לחוזה שצריך להציע לפול - בעיקר לשנה האחרונה בו - ולאחר שהרכז הבין שקבוצתו לא תהיה מוכנה לשלם לו חוזה מקסימום של 201 מיליון דולר לחמש שנים, החליט לעזוב. ב-ESPN אף טוענים כי היחסים בין פול ודוק ריברס הידרדרו באופן משמעותי מהרגע שהמאמן החליט לצרף לקבוהצ את בנו, אוסטין, במהלך עונת 2015/16.

"הוא עזב כי הוא רצה להיות עם ג'יימס הארדן", אמר ריברס. "בואו לא נעוות את הסיפור. כולנו שמענו סיפורים על היחסים שלו עם בלייק, דיאנדרה ג'ורדן ואוסטין ריברס. הוא לא עזב בגלל זה. יש הרבה ספקולציות על למה הוא עזב, אבל זה קרה כי הוא חשב שיש לו סיכוי טוב יותר לנצח במקום אחר. אני מאחל לו טוב, אין לי בעיה עם זה. האם אני מסכים איתו? לא, כי אני חושב שפה היה לו טוב יותר, אבל זו לא החלטה שלי. הוא נתן לנו ארבע שנים טובות, כואב לי על איך שזה נגמר, אבל אני אוהב איפה שאנחנו נמצאים כמועדון". המשימה הבאה של הקליפרס תהיה לנסות ולהשאיר את בלייק גריפין בכל מחיר, בידיעה שהם היחידים שיוכלו להציע לו חוזה לחמש שנים.

עוד בנושא:

כריס פול עובר מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון: "אין לתאר את הרגשות שלי"
רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס
דיווח: סן אנטוניו, הקליפרס ויוטה בין המעוניינות באנדרה איגודאלה

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס לצד כריס פול. AP
היחסים הידרדרו. ריברס ופול/AP

יוסטון, כמובן, מאושרת. "אנחנו מרגישים ששילוב בין שניים מהשחקנים הטובים בליגה, כריס פול וג'יימס הארדן, מעניק לנו קבוצה שיכולה להילחם על אליפות ולהתחרות ברמה הגבוהה ביותר למשך שנים", אמר הבעלים לסלי אלכסנדר.

הג'נרל מנג'ר דריל מורי הוסיף: "ללא הארדן, שום דבר מזה לא היה קורה. הוא הסיבה שכולם רוצים להיות ביוסטון. יש לנו את שני הפליימייקרים הטובים בליגה. אי אפשר שיהיו יותר מדי רכזים, שחקנים חכמים או כוכבים באותה קבוצה. אם לא נצליח להבין איך לתפעל את המצב הזה, כנראה שנהיה בבעיה. ה-NBA במירוץ חימוש כרגע".

מי שיצטרך לתפעל את המצב החדש הוא המאמן מייק ד'אנטוני, שאמר: "אנחנו רודפים אחר אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה. אימנתי את כריס פול בשמונה קיצים בנבחרת ארצות הברית, והוא אחד הרכזים הכי חכמים והטובים בליגה. ברור שנבין מה לעשות. אני לא רואה בעיה. ג'יימס בהחלט מוכן לחלוק את אור הזרקורים והכדור ומה שצריך".

עוד באותו נושא

כריס פול עובר מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון: "אין לתאר את הרגשות שלי"

לכתבה המלאה
מייק ד'אנטוני מאמן יוסטון רוקטס. AP
בטוח שהכל יעבוד כשורה. ד'אנטוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully