וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יחמיץ את המשחק על המקום השלישי, בראבו: "לא הפסקנו להאמין"

כוכב פורטוגל שלא הספיק לבעוט את הפנדל בהפסד לצ'ילה, יפרוש מגביע הקונפדרציות אחרי שאישר שנולדו לו תאומים: "רוצה להיות איתם בפעם הראשונה". שוער לה רוחה: "שיחקנו עם הראש והלב"

באדיבות כאן בהרצה

נבחרת צ'ילה שוב עשתה את זה: אלופת דרום אמריקה, שזכתה פעמיים בקופה אמריקה אחרי דו קרב פנדלים מול נבחרת ארגנטינה, העפילה אמש לגמר גביע הקונפדרציות אחרי 0:3 נדיר על פורטוגל אלופת אירופה. קלאודיו בראבו שוער הצ'יליאנים הדף את כל הפנדלים שנבעטו לעברו, בעוד שהצ'יליאנים דייקו את שלוש הבעיטות שלהם והעפילו לגמר שם הם מחכים למנצחת במשחק השני בין גרמניה למקסיקו.

עוד בנושא:

גביע הקונפדרציות: צ'ילה עלתה לגמר אחרי 0:3 בדו קרב פנדלים מול פורטוגל

קלאודיו בראבו שוער צ'ילה מול כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל. AP
הגיבור והגיבור הטראגי. רונאלדו ובראבו אתמול/AP

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב הנבחרת שלצערו אפילו לא זכה לבעוט את הפנדל בדו קרב מהנקודה הלבנה, סירב בכל תוקף להתייחס לעתידו ואמר לעיתונאים לאחר המשחק: "אני לא אדבר עם אף אחד". אגב, ההתאחדות הפורטוגלית הבהירה לאחר המשחק שרונאלדו לא ייטול חלק במשחק על המקום השלישי בשל העובדה שנולדו לו תאומים.

רונאלדו עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: "שירתתי את הנבחרת הלאומית כמו תמיד, נתתי את הגוף והנשמה למרות שידעתי שנולדו לי תאומים. לצערי, לא הצלחנו להשיג את המטרה שלנו, אבל אני בטוח שהעם הפורטוגלי עוד יהנה מהנבחרת. אני שמח להיות סוף סוף עם הילדים שלי בפעם הראשונה".

ומה היה לגיבור המשחק להגיד? קלאודיו בראבו, שוערה של צ'ילה שהדף את כל הפנדלים שנבעטו לעברו בדו קרב מהנקודה הלבנה אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד מיוחד עבורנו. אני חושב ששיחקנו חכם עם הראש, היינו די עייפים בסיום אבל שיחקנו עם הראש ועם הלב. אנחנו מאוד שמחים כי הצלחנו להדיח את אלופת אירופה. לפורטוגל היו הרבה מצבים להבקיע, אני חושב שהמשחק היה די מאוזן. הסוד שלנו, אני חושב, הוא שאנחנו אף פעם לא מפסיקים להאמין בעצמנו ואנחנו רוצים לעשות הכול כדי לנצח".

חואן אנטוניו פיצי המאמן פרגן לשוער שלו: "למזלנו קלאודיו היה מדהים בדו קרב הפנדלים, השחקנים שהבקיעו היו מדהימים ואני חושב שמגיע לנו להיות בגמר. קלאודיו ניתח טוב מאוד את היריבים שלו, הוא היה מוכן מאוד ולכן הצלחנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully