וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קאניוק מנהל משא ומתן עם קבוצה מהליגה האוזבקית

28.6.2017 / 23:59

בדרך לאסיה? פחטקור טשקנט, שסיימה חמישית באוזבקיסטן ומאומנת על ידי ארבלדזה, הגישה הצעה. בפתח תקוה דורשים מיליון יורו, נציגת השחקן הודיעה כי טקשנט מוכנה לשלם 600 אלף

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בדרך לאסיה? קשר מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק, נמצא במגעים עם קבוצה מיעד מפתיע: אוזבקיסטן. מדובר בפחטקור טשקנט, קבוצתו של מאמן מכבי תל אביב בעבר, שוטה ארבלדזה. בפתח תקוה טוענים כי עדיין לא קיבלו הצעה רשמית על השחקן, אך נציגת השחקן ויקי וקנין הודיעה למועדון כי הקבוצה מאוזבקית מוכנה לשלם 600 אלף יורו. "נשמח מאוד אם נגיע להסדר לגבי קאניוק", אמרו בפתח תקוה על הקשר.

שחקן מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. ברני ארדוב
בדרך לאוזבקיסטן? קאניוק/ברני ארדוב

בפחטקור האוזבקית משחק גם מרקו סימיץ', ששיחק בעבר בהפועל תל אביב. בעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום החמישי. "קאניוק מעוניין מאוד לעבור לליגה באוזבקיסטן. הוא יוכל לקבל שם סכומים גבוהים ממה שפתח תקוה מציעה לו", אמרו בסביבתו של השחקן. על פי ההערכות, הקבוצה מוכנה לשלם לשחקן כ-250 אלף יורו לעונה. יחד עם זאת, בפתח תקוה מדגישים כי הוא ישוחרר רק אם הקבוצה שממוקמת גם העונה במקום החמישי תגיע להסדר לגבי שחרורו.

קאניוק בן ה-24 החל את הקריירה שלו בנוער של מכבי תל אביב, אבל עבר למכבי פתח תקוה ב-2007. ב-2012 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המלאבסים והעונה האחרונה הייתה עונת השיא שלו, בה הוא והקבוצה סיימו במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully