וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול עובר מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון: "אין לתאר את הרגשות שלי"

אחרי שמימש את אופציית השחקן בה החזיק, הרכז בן ה-32 נשלח לטקסס תמורת שבעה שחקנים, 661 אלף דולר ובחירת סיבוב ראשון ב-2018. דיווח: פול וג'יימס הארדן מנסים לגייס את פול ג'ורג'

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. AP
בדרך לטקסס. פול/AP

כריס פול בדרך ליוסטון. הרכז הוותיק בן ה-32, ששיחק בלוס אנג'לס קליפרס מאז 2011, החליט לממש את האופציה שלו בקבוצה מעיר המלאכים וזו סיכמה על טרייד עם יוסטון. על פי הדיווח של אדריאן ווג'נראוסקי מ"יאהו", יוסטון שולחת ללוס אנג'לס את לו וויליאמס, פטריק בברלי, סם דקר, דיאנדרה ליגינס, דרון היליארד, מונטרזל הארל, קייל ווילטג'ר, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2018 ו-661 אלף דולר תמורת הגארד הוותיק, שמעולם לא עבר את הסיבוב השני בפלייאוף במערב. אגב, בחירת הדראפט היא מוגנת לשלוש הראשונות. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN דיווח כי כעת, פול וג'יימס הארדן מנסים לגייס ביחד את כוכב אינדיאנה, פול ג'ורג'.

על פי ההסכם האחרון שנחתם בין ארגון השחקנים לליגה, אם פול היה נשאר בלוס אנג'לס וחותם על חוזה חדש, הוא היה יכול להרוויח סכום כסף משמעותי בשל הוותק שלו. עם המעבר ליוסטון, הוא ויתר על 11 מיליון דולר לעונה הבאה (אך יוכל לקבל בחזרה כ-3.5 מיליון). על פי הדיווחים, פול לא רצה שהקליפרס יישארו בלי כלום במקרה שהוא יחליט לעזוב ולכן בחר לממש את האופציה עליו, ואז להיות מועבר בטרייד.

עוד בנושא:

רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס
דיווח: סן אנטוניו, הקליפרס ויוטה בין המעוניינות באנדרה איגודאלה
דיווח: בוסטון מנסה לצרף גם את גורדון הייוורד וגם את פול ג'ורג'

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס מול ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
שילוב מסקרן. פול והארדן/AP

מי שחושש מהשילוב בין ג'יימס הארדן לפול, אז על פי הדיווחים נאמר כי השניים היו נחושים לשחק ביחד ומצאו דרך להשלים את הטרייד הזה היום. אפשר גם לומר שזהו הצעד המשמעותי הראשון של ג'רי ווסט לאחר שמונה ליועץ להנהלה של הקליפרס מגולדן סטייט. יוסטון תהיה מחויבת לחוזה בו החזיק פול לעונה הקרובה בקליפרס, 24.2 מיליון דולר.

פול שיחק בקליפרס שש עונות, לאחר שהחל את הקריירה בניו אורלינס, אשר גם במדיה שיחק שש שנים. בעונה החולפת הוא סיים עם 18.1 נקודות ו-9.2 אסיסטים למשחק, לצד 5 ריבאונדים ו-2 חטיפות (2.4 איבודים) ב-31.5 דקות. הוא רשם 61 הופעות בלבד והתמודד עם פציעה. ממוצעי הקריירה של פול הם 18.7 נקודות ו-9.9 אסיסטים.

התגובה של כריס פול לא איחרה לבוא. הרכז הנהדר צייץ מילות פרידה ואמר: "אין לתאר את כמות הרגשות שאני חש כעת. אני עם דמעות והרבה אהבה. אני מרגיש כל כך מבורך ואסיר תודה על היכולת לשחק את המשחק הזה. רוצה להגיד תודה לכל קהילת הקליפרס. במשך שש השנים האחרונות כולם קיבלו יפה אותי ואת משפחתי, אנחנו אוהבים את כולם".

עוד באותו נושא

רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully