וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטורם וורן מועמד להצטרף

28.6.2017 / 18:29

הפורוורד-סנטר האמריקאי (28, 2.01) שהצטיין בליגה הלאומית בעונה שעברה במדי מכבי הוד השרון עם 23.6 נקודות ו-11.2 ריבאונדים למשחק עשוי להצטרף לסגנית האלופה. גם יפתח זיו וסטו דגלאס מועמדים

one

סגנית האלופה מכבי חיפה מצויה בימים אלה בשלבים ראשונים של הכנה לקראת העונה הבאה, כשאחד המועמדים לחזק את הקבוצה הוא הפורוורד האמריקאי סטורם וורן, המצטיין של העונה בליגה הלאומית במדי מכבי הוד השרון. וורן, שהוביל את קבוצתו עד חצי גמר הפלייאוף, היה מועמד לחזק את מכבי חיפה גם במהלך העונה שעברה כשהירוקים נקלעו לבעיה של פציעות, אך הדבר לא הסתייע והוא סיים עונה נהדרת במדי הקבוצה של חנן הירשוביץ'.

וורן (28, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת LSU הגדולה בה שיחק שאקיל אוניל. עונתו הטובה ביותר במכללות הייתה דווקא השנייה בה רשם 11.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק, אך לאחר מכן רשם שנתיים פחות טובות. את הקריירה שלו באירופה פתח בהולנד, עבר דרך פינלנד ואז הגיע לנאנט מהליגה הצרפתית השנייה. בנאנט הוא שיחק שנתיים ורשם בעונת 2015/16 13.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה הגיע להוד השרון, והפך לשחקן הפנים הטוב ביותר בליגה עם 23.6 נקודות ו-11.2 ריבאונדים למשחק.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזים לעונה הבאה במכבי חיפה - הקפטן עוז בלייזר, הפורוורד עמית שמחון והסנטר הצעיר דניאל קופרברג. הירוקים צפויים גם לממש את האופציה שיש להם על ווילי וורקמן, וינסו להשאיר גם את גרגורי ורגאס ו-וויל גרייבס. בגזרת המועמדים הישראלים נמצאים יפתח זיו, שגדל במועדון ועזב לפני עונה וחצי, וסטו דגלאס שצפוי לעזוב את עירוני נהריה.

עוד בנושא:

עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון סיכם לעונה הבאה
מכבי ראשון לציון: צ'ייס סיימון מועמד להצטרף
בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים

סטורם וורן שחקן LSU. AP
יעבור לליגת העל? סטורם וורן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully