וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון סיכם לעונה הבאה

28.6.2017 / 18:18

הגארד האמריקאי (24, 1.93) שהוביל את הפועל כפר סבא בעונה שעברה לחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, יהיה הרכש הראשון של הסגולים לקראת עונת 2017/18. רשם אשתקד 21.1 נקודות ו-10.7 ריבאונדים בממוצע

שחקן עירוני נהריה דנזל ליוינגסטון. AP
עובר לליגת העל. דנזל ליוינגסטון/AP

עירוני נהריה הגיעה לסיכום עם הגארד האמריקאי דנזל ליוינגסטון ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. בנהריה מעריכים כי השחקן יחתום עוד הערב (רביעי) על חוזהו ויהפוך לשחקן הרכש הראשון של הסגולים לקראת העונה הבאה. במקביל, ערכו היום ראשי הקבוצה פגישה עם הגארד יובל נעימי, ששיחק בעונה שעברה בליגה האיטלקית השנייה, והצדדים עשויים להתחיל במגעים בקרוב.

ליוינגסטון (24, 1.93) היה נחשב לאחד השחקנים הטובים באזור יוסטון בתיכונים, אך בחר להצטרף לקולג' הקטן אינקרנייט וורד ששיחק עוד בדיויז'ן 2. אחרי שנתיים הצטרף הקולג' לדיויז'ן 1, והגארד רשם משחקים מצוינים, כולל 21.5 נקודות למשחק בעונתו השלישית במכללות. לאחר שלא נבחר בדראפט 2015, חתם על חוזה למחנה האימון של יוסטון רוקטס, ואף שיחק בקבוצה במשך ארבעה משחקי הכנה לפני ששוחרר. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בריו גראנדה מליגת הפיתוח. באוגוסט האחרון חתם בהפועל כפר סבא, הפתעת העונה בליגה הלאומית שהגיעה עד לחצי גמר הפלייאוף. הגארד רשם 21.1 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק במדי הקבוצה מהשרון.

נהריה, שבשבוע שעבר האריכה את חוזהו של אריק אלפסי לעונה שלישית ברציפות, צפויה לעבור הקיץ מהפכה בסגל, כשהשחקנים היחידים שעשויים להמשיך הם איגור נסטרנקו ויהונתן שולדבראנד, שמבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות.

עוד בנושא:

בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים
מכבי ראשון לציון: צ'ייס סיימון מועמד להצטרף
הפועל ירושלים: פוטיס קציקאריס חתם לשלוש עונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully