וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי תל אביב לוחצים להחזרת עטר: "מה יש להתמהמה?"

28.6.2017 / 14:43

עשרות מאוהדי הקבוצה מציפים את הוואטסאפ של ג'ורדי קרויף ושולחים מיילים למיטש גולדהאר בבקשה להחתים את חלוץ מכבי חיפה. בקבוצה לא פוסלים את שובו, אך רוצים לשקול את כל האפשרויות

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בזמן שמכבי חיפה מעבירה מסר למכבי תל אביב שאלירן עטר לא ישוחרר, ישנו לחץ כבד של אוהדי הקבוצה על ההנהלה להחזיר את החלוץ. החל מאתמול, ובמיוחד היום מציפים עשרות מאוהדי מכבי תל אביב את הוואטסאפ של ג'ורדי קרויף, המיילים של מיטש גולדהאר והמנכ"ל בן מנספורד בבקשות להחזיר את עטר למכבי תל אביב. אוהדים רבים אף רוצים להגיע היום לאימון ולשוחח עם קרויף כדי לשכנע אותו פנים אל פנים להחזיר את עטר לקבוצה.

עוד בנושא:

מאור בוזגלו מועמד להחליף את טל בן חיים במכבי תל אביב
מכבי חיפה: "מכבי תל אביב יודעת שעטר לא ישוחרר". טוני המליץ על מגן
דיווח: מכבי תל אביב פנתה לשחקן לוריין, ווסלי לוטואה

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר על הרצפה חוגג את השער השלישי מול פנאתינייקוס. ברני ארדוב
יחזור ללבוש את המדים הצהובים? אלירן עטר/ברני ארדוב

"רצינו גם ללכת לדבר עם יעקב שחר שייתן לאלירן לעבור אבל הבנו שמכבי תל אביב עדיין לא הגישה אפילו הצעה", אמר היום אחד מראשי התומכים בשובו של עטר למכבי תל אביב. "שנה עברה ומכבי תל אביב לא מצאה מחליף לערן זהבי ועכשיו גם לא יהיה מחליף לטל בן חיים אם עטר לא יחזור. את הרמה של הזרים שמגיעים אנחנו רואים, אז מה יש להתמהמה?"

במכבי תל אביב לא פוסלים את שובו של עטר ורחשי לב האוהדים עושים גם הם משהו, אבל בקבוצה רוצים לשקול את כל האפשרויות כולל מאור בוזגלו ושחקנים זרים שהוצעו. "הסכום שחיפה תרצה ידוע לנו מהחלון האחרון ולכן צריך לשקול את הכל", אמר גורם במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully