וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע הקונפדרציות: חצי הגמר השני בין גרמניה למקסיקו

אלופת העולם תפגוש באצטדיון האולימפי בסוצ'י את אלופת מרכז אמריקה (21:00, כאן 11), לקרב על הכרטיס השני לגמר הטורניר. צ'יצ'אריטו בספק אצל המקסיקנים, שיגיעו להתמודדות עם סגל חסר

לארס שטינדל נבחרת גרמניה. רויטרס
ההתקפה של גרמניה עובדת, ההגנה פחות. לארס שטינדל/רויטרס

אלופת העולם, גרמניה, ואלופת מרכז אמריקה, מקסיקו, תפגשנה מחר (חמישי, 21:00, כאן 11) באצטדיון האולימפי בסוצ'י, בחצי הגמר השני של גביע הקונפדרציות.

שתי הנבחרות לא קיימו אף משחקן ביניהן מאז 2005, אז הן התחרו במשחק על המקום השלישי של אותו טורניר, שנערך אז בגרמניה. המשחק סיפק דרמה אדירה, ואחרי 3:3 ב-90 דקות (פודולסקי, שוויינשטייגר ורוברט הות' לגרמנים, צמד של בורגטי ושער של פונסקה מנגד), מיכאל באלאק כבש את שער הניצחון בהארכה.

הגרמנים סיימו בראשות בית ב' למרות הסגל הצעיר שהגיע לטורניר, ובסך הכול יגיעו לחצי הגמר אחרי 13 משחקים רצופים ללא הפסד. גם מקסיקו, היחידה בטורניר הנוכחי שכבר הניפה את גביע הקונפדרציות בעבר, מגיעה בכושר טוב (6 משחקים ללא הפסד) אך גם עם לא מעט פציעות וחיסורים.

עוד בנושא

רביעי, 21:00, כאן 11: חצי הגמר הראשון בין פורטוגל לצ'ילה
ארתורו וידאל: "כריסטיאנו רונאלדו חכמולוג, הוא לא קיים בשבילי"
פורטוגל ומקסיקו עלו לחצי הגמר בגביע קונפדרציות, רוסיה הודחה

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. רויטרס
מקסיקו תנסה להפתיע/רויטרס

קרלוס סאלסדו הפצוע ואנדרס גווארדדו המוצהב ייעדרו, בעוד הקטור מורנו, דייגו רייס וצ'יצ'אריטו בספק להתמודדות. הנבחרת של חואן קרלוס אוסוריו, שחזרה מפיגור בכל אחד מהמשחקים בשלב הבתים בדרך לסגנות בבית א', תקווה להמשיך להציג אופי ולהפתיע את אלופת העולם בדרך לגמר.

יואכים לאב יגיע למשחק עם סגל מלא, והוא צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר, לאחר שביצע לא מעט שינויים ממשחק למשחק בשלב הבתים. מאמן המאנשאפט יקווה לקבל משחק הגנה משופר מהשחקנים שלו, אחרי שספגו ארבעה שערים בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully