וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו 2018 בישראל: "מי אמר שאנחנו מדינה מבודדת?"

28.6.2017 / 12:45

שרת הספורט מירי רגב אישרה שמשרד האוצר יתמוך כספית באירוע שיתקיים בשנה הבאה בישראל: "מעמדה של ישראל בעולם עולה". ירדן ג'רבי: "זה חלום ומוטיבציה אדירה עבורנו. אני כל כך מחכה לזה"

צילום מסך

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה היום (רביעי) רשמית כי ישראל תארח את אליפות אירופה בג'ודו, שתיערך בחודש אפריל 2018. הבוקר התארחו ראשי איגוד הג'ודו בכנסת יחד עם נשיא איגוד הג'ודו האירופי סרגיי סולובייצ'יק אצל שרת התרבות והספורט מירי רגב, בצל הרצון של ישראל לארח את האליפות, שבסיומה הודיעה השרה על ההחלטה.

כזכור, איגוד הג'ודו האירופי התיר לישראל לארח את האליפות אחרי שישראל אירחה בהצלחה את אליפות אירופה עד גיל 23. יחד עם זה הבהירו באיגוד הג'ודו כי לבד הם לא יוכלו לשאת בהוצאות הגדולות של אליפות כזאת, שלהערכת גורמים באיגוד תהיה כ-10 מיליון שקלים. בסיום הפגישה הודיעה השרה על ההירתמות של המדינה ומשרד ספורט לאירוח האליפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים מדליות גם בישראל. ששון וג'רבי בריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דווקא בעת הזאת, שארגונים קוראים להחרמת בישראל, מעמדה של ישראל עולה בעולם", אמרה רגב על האירוח, "כעת נערכת אליפות אירופה לנוער בשחייה, בשבוע הבא נארח פה עשרת אלפים ספורטאים במסגרת המכביה, ובחודש הבא יתקיימו פה משחקים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל, היורובאסקט. על איזה בידוד מדברים? מדינת ישראל איתנה מתמיד. זו תהיה הזדמנות מצוינת לארח פה ספורטאים, שיכירו את המדינה ויתארחו בבירתנו ירושלים. נרצה שהאליפות תהיה מדוברת באירופה, ושירצו תמיד להגיע לפה". רגב הוסיפה ש"מאז אולימפיאדת ברצלונה הג'ודו קצר הישגים גדולים בתחרויות הבינלאומיות. בשל ההישגים הרבים והכבוד הרב הכרזתי על החלטתו כענף מועדף, מה שיעניק לו תוספת תקציבית".

יו"ר האיגוד משה פונטי: "אני גאה מאוד לארח את האליפות, מדינות מחכות לזכות הזאת עשורים רבים. האליפות עד גיל 23 הייתה מוצלחת ביותר. סרגיי מאמין בנו, ולכן נתן לנו לארח את האליפות. בין המדינות שהתחרו בנו על האירוח היו רוסיה, צרפת וגרמניה, אבל היה משהו מיוחד בתחרות שנערכה בתל אביב בשנה שעברה".

ירדן ג'רבי: "להביא את האליפות הזאת לארץ זה חלום, זו מוטיבציה אדירה עבורנו, ואנחנו מעריכים את זה. אני בטוחה שזה יהיה מדהים. תמיד קינאתי בקהל של המדינה המארחת, זו דחיפה שאי אפשר להתחרות בה, אני כל כך מחכה לזה". אורי ששון: "אני שמח ונרגש, זה תמיד כבוד לייצג את המדינה, ולעשות את זה בישראל זה הכי טוב שיכול להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully