וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ארבעה זרים ינסו להרשים את יוסי אבוקסיס במחנה האימונים

רודולפו הברזילאי, ראול קראוז הרומני וג'רג'ה הופדראד ההולנדי כבר החלו להתאמן עם מחזיקת הגביע בבולגריה, כשאליהם יצטרף גם הבלם הקרואטי הרוויה ספאחיה. בשישי: משחק הכנה ראשון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה החלה היום (רביעי) את מחנה האימונים שלה בסופיה, בולגריה, כשליום האימונים הראשון הצטרפו שלושה שחקנים זרים שינסו להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס. שחקן רביעי יגיע מחר.

הראשון הוא רודולפו (בשמו המלא: רודולפו ז'וזה דה סילבה בארדלה), שחקן כנף ברזילאי בן 25 ששיחק בקבוצת בואה מהליגה השנייה בברזיל בחודשיים האחרונים, במהלכם הבקיע שני שערים בתשעה משחקים. לפני כן שיחק בסאו ברנרדו, קלוב דה רגטאס, ברגאנטינו וגם בקפיבריאנו, ממנה הגיע ז'אורז'יניו לבני סכנין.

השחקן השני הוא ראול קראוז, קשר רומני בן 21 ששיחק בנבחרת עד גיל 18 של ארצו וסיים חוזה באולימפיה סאטו מארה מהליגה השנייה. הוא כבש חמישה שערים ב-24 משחקים בעונה החולפת, כשלפני כן השתייך לדינמו בוקרשט אך לא שיחק במדיה בליגה. קבוצותיו הקודמות היו מרמורש וברצ'ני מהליגה הרומנית השנייה.

עוד בנושא:

וויליאם סוארס שוחרר מהפועל באר שבע, לוקאס ויאטרי על הפרק
דיווח: מכבי תל אביב פנתה לשחקן לוריין, ווסלי לוטואה
אדילסון באהיה בדרך החוצה מהפועל חיפה

עדכון אחרון: 12:29

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסו להרשים ולקבל חוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר הקבוצה הודיעה על הצטרפותו למחנה של ג'רג'ה הופדראד, קשר הולנדי בן 30 שיכול לשחק גם כקשר 50/50 וגם כקיצוני. הופדראד, ששיחק בעונה האחרונה בקמבור מהליגה השנייה בהולנד וכבש חמישה שערים ב-35 משחקים, יתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים.

מחר יצטרף גם הרוויה ספאחיה, בלם קרואטי בן 29 (1.90 מ') שרשם בעונה האחרונה 30 הופעות בכל המסגרות במדי וולנטארי מהליגה הרומנית וכבש שני שערי ליגה.

בני יהודה תקיים משחקי הכנה מול צ'רנו מורה ורנה (30 ביוני) והעולה החדשה ספטמברי סופיה (3 ביולי). שני המשחקים יתקיימו במתחם האימונים של ההתאחדות הבולגרית.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully