וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס למקורביו: עשוי לשחק בבני יהודה, קונאקה ינחת ביום חמישי

28.6.2017 / 21:01

בלם הפועל באר שבע שוחח עם כמה מחבריו ואמר להם שישנה אפשרות שיעבור לשכונת התקווה, החלוץ הארגנטינאי מתרחק בשל דרישת השכר. ויאטרי דורש מיליון דולר. הקבוצה התקבלה כחברה בארגון המועדונים האירופי

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

וויליאם סוארס שוחרר היום (רביעי) מהפועל באר שבע. בהודעה של הקבוצה נכתב: "וויליאם סוארס שוחרר מהקבוצה לבקשתו. באהבה גדולה אנחנו אומרים לווילי, ששיחק אצלנו שנים רבות, זכה איתנו בתארים והיה גם הקפטן שלנו, תודה רבה על הכל ובהצלחה בדרכך החדשה! ווילי, אוהבים אותך!".

סוארס חזר להפועל באר שבע בינואר האחרון אחרי חצי עונה בסטנדרד ליאז' וסייע לה לזכות באליפות שנייה ברציפות. לפני כן שיחק בבירת הנגב בשנים 2010-2016 וכמובן זכה איתה באליפות בעונת 2015/16. לגבי קבוצתו הבאה, סוארס שוחח עם כמה מחבריו בישראל ובשיחה עלתה האפשרות שיצטרף לבני יהודה. בשיחות אלו סיפר הברזילאי שייתכן שיעזוב לקבוצה של יוסי אבוקסיס ונראה כי בימים הקרובים עשויה התפתחות בגזרה זו. מלבד כך גם בבני סכנין שוקלים את מועמדותו של השחקן.

העזיבה של סוארס למעשה מפנה מקום לזר נוסף ובעקבות הצירוף הצפוי של איסק קואנקה, הקבוצה מבירת הנגב מתכוונת להחתים גם חלוץ חוד בעל פרופיל גבוה. ותנסה לסגור את העניין בימים הקרובים. מי שעלה שוב כמועמד בימים האחרונים הוא החלוץ הארגנטינאי לוקאס ויאטרי, שרשם אתמול את הופעתו האחרונה העונה בליגה הארגנטינאית והפך לשחקן חופשי. לפני כחודשיים בקבוצה כבר בדקו את אופציית ויאטרי, אך אז השחקן היה יקר מדי ומתברר שגם כעת ויטארי דורש שכר של כמיליון דולר לעונה. באר שבע תעשה בדיקה נוספת עמו ואם לא יירד בדרישותיו, האלופה תרד מהאופציה לצרפו.

הברזילאי בן ה-32 לא היה מיועד להיות שחקן הרכב וכעת ברק בכר נותר עם שלושה בלמים מובילים בסגל: מיגל ויטור, שיר צדק ולואי טהא. כעת, בקבוצה שוקלים להשאיר את עמית ביטון בסגל. עם זאת, העובדה שמתן אוחיון יכול לשחק כבלם עשויה להוביל לכך שברק בכר ייענה לבקשה של ביטון הצעיר לצאת לעוד עונת השאלה, כאשר הפועל עכו היא המועמדת המובילה לקלוט אותו. כפי שפרסמנו, בבאר שבע מעוניינים גם בחאתם עבד אלחמיד, אך ההערכה היא שהסיכויים להחתים אותו כבר בקיץ הנוכחי קטנים.

הקבוצה התקבלה כחברה מלאה בארגון המועדונים האירופי, ה- ECA. הארגון נחשב כמשפיע בקבלת ההחלטות לגבי התנהלות הכדורגל האירופי ופעילותו הספורטיבית והפיננסית. על הארגון נמנים מועדונים אירופאים המשתתפים באופן תדיר במסגרות האירופאיות כגון מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי וקבוצות נוספות.

בעניין אחר, עורכי דינו של הקשר הספרדי איסק קואנקה אישרו את ההסכם והשחקן ינחת מחר בבוקר בישראל. קוואנקה יעבור מחר בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום רשמית על חוזה לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת. מלבד הקשר, בבאר שבע יצרפו בתקופה הקרובה חלוץ זר נוסף.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: איסק קואנקה צפוי להגיע לישראל בתוך מספר ימים
הכנה: הפועל באר שבע ניצחה את זגלבי לובין 1:2, צמד למוחמד גדיר
חשד: רכבו של וויליאם סוארס הוצת; הרקע נבדק

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע לפני עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב נפרד. וויליאם סוארס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully