וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורטינו פרס: "רונאלדו עצבני, מאמין שיישאר". וגם: מוראטה, חאמס ואמבפה

בעלי ריאל מדריד התראיין והתייחס באריכות לספקולציות סביב הכוכב הפורטוגלי ("לא צריך לדאוג"), טוען שאין סיכום על מוראטה, מסביר את ההיסוסים סביב קיליאן אמבפה, שולח רמז לחאמס ומתייחס לעסקאות על תיאו הרננדס ודני סבאיוס

AP

קיץ לא שקט עובר על ריאל מדריד. דווקא אחרי שזכתה באליפות ראשונה מ-2012 והשלימה שלוש זכיות בליגת האלופות בארבע העונות האחרונות, ריאל צריכה להתמודד במהלך הפגרה עם שמועות בלתי פוסקות על עזיבה צפויה של כריסטיאנו רונאלדו, ובמקביל הבלאנקוס כמובן רוצים להתחזק לקראת העונה הבאה. בין עניין לעניין, התפנה הנשיא פלורנטינו פרס לראיון, וסיפק מספר אמירות מעניינות.

ראשית ציין פרס ש"99 אחוז מכל ההחתמות ושמדווחות לא קורות בסופו של דבר", ושם בפרופורציות את כל הדיווחים בשבועות הקיץ. על ילד הפלא של מונאקו, קיליאן אמבפה, בו מעוניינת ריאל, אמר פרס: "זה מצב דומה מאוד למה שהיה עם פוגבה: בשנה שעברה כולם אמרו שאנחנו חייבים להחתים אותו בגלל הזכייה בצ'מפיונס. אני אוהב אותו, אבל בריאל משחקים רק 11 שחקנים, ויש 24 בסגל, ואין מקום לכולם. אמבפה מאור צעיר ומוכשר, אבל יש הרבה שחקנים שאני אוהב ואין מקום לכולם. אנחנו הקבוצה הכי טובה כרגע, כמו שהוכחנו. זידאן עוקב אחריו כבר כמה שנים, כפי שעשה עם וראן. יש מעט שחקנים בני 18 שיכולים לשחק בריאל מדריד. זידאן הגיע לפה בגיל 28. צריך סבלנות. אם זידאן יגיד לי שהוא רוצה, צריך גם להחליט מי יעזוב".

העניין הכי בוער הוא כמובן עתידו של כריסטיאנו רונאלדו, שלכאורה הצהיר על רצונו לעזוב בגלל היחס שקיבל מריאל בפרשת העלמת המסים. פרס הכחיש שהתקשר לכריסטיאנו על מנת להרגיעו, וטען כי לדעתו הפורטוגלי צפוי להישאר בקבוצה. "זה פשוט שקר שהתקשרתי למישהו", אמר, "יש הרבה בידור פה, אבל אנחנו לא יכולים להכחיש כל דיווח. האוהדים יודעים בדיוק מי זה כל עיתונאי. יש אנשים שרוצים לעשות נזק, שהם חסרי הערכה.

"לרונאלדו יש חוזה בריאל מדריד", התייחס פרס לכוכב שלו, "מה שאני יודע סה שהוא אמר לחבר שהוא כועס, ובפורטוגל פרסמו את זה. לא דיברתי איתו. אני לא יודע כמה חשיבות הוא מייחס לזה. הדבר היחיד שיש לעזות זה לחכות שייגמר הטורניר קונפדרציות ולדבר איתו אחר כך. הוא כועס, והוא צריך למלא את החובות שלו. אני מאמין שהוא יישאר. דיברתי עם מנדס, כרגע לא צריך לדאוג מזה יותר מדי".

עוד בנושא

דיווח: זינדין זידאן ניסה לשכנע את קיליאן אמבפה להצטרף לריאל מדריד
פלורנטינו פרס: "המצב עם רונאלדו מוזר, שמעתי עליו מהתקשורת"
ראול בן 40: בחרו את התמונה הכי טובה מהקריירה האדירה של החלוץ

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קיץ לא שקט. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לגבי מוראטה, שעל פי הדיווחים ישחק בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד, אמר פרס: "אני לא חושב שיש משא ומתן עם יונייטד, אבל זה לא אומר שיש אנשים סביב שמדברים על העסקה, זה נורמלי. קראתי שהגענו לסיכום על לא יודע כמה מיליונים, זה לא נכון. יש עוד זמן עד לסיום הפגרה".

על חאמס רודריגס, שגם הוא לכאורה קיבל הצעה ממנצ'סטר יונייטד, פרס מבהיר שהוא מצפה להצעה ראויה: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, ובמדריד שחקנים לא עוזבים רק כי הם רוצים לעזוב או כי ההורים שלהם מחליטים. אנחנו צריכים להתאים את הרצונות של השחקן עם אלו של הקבוצה".

"אס" מדווח הבוקר כי דני סבאיוס עשה עוד צעד בדרך לריאל. על פי הדיווח, הבלאנקוס צפויים לשלם כ-15 מיליון יורו הקשר בן ה-20, ולתת לו לשחק עוד שנה בקבוצתו בטיס. יש לציין כי רק אתמול סבאיוס אמר ש"אלה רק שמועות, אני חתום בבטיס". פרס אמר אתמול: "סבאיוס? האסטרטגיה שלנו מוכוונת כלפי שחקנים צעירים". על תיאו הרננדס: "אנחנו מדברים עם אתלטיקו מדריד לגבי תיאו", סיפר פרס, "ואני חושב שנגיע להסכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully