וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 28.6: אובמיאנג לסין תמורת 80 מיליון יורו, ריאל מאיימת על חאמס

כוכב דורטמונד קיבל הצעה אסטרונומית ושלח רמז, לוקאס לימה לא בטוח שהוא יגיע לברצלונה, אברמוביץ' נכנס לעניינים בצ'לסי, ימים סוערים באברטון. פ.צ. קלן עם העברה גדולה

צלמים זמניים מורשים

העברות

* רומא החתימה את ריק קרסדורדף, המגן הימני של פיינורד ונבחרת הולנד תמורת 14 מיליון יורו + 5 מיליון יורו עבור בונוסים.

* עונה אחת בלבד אחרי שנמכר לאינטר, אבר באנגה חוזר לסביליה שתשלם תמורתו כ-9 מיליון יורו.

* אחרי שהודיעה שאנתוני מודסט לא יימכר לסין, התחזקה פ.צ. קלן בחלוץ הקולומביאני ג'ון קורדובה ממיינץ. על פי הדיווח, קלן תשלם 15.5 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-24. קורדובה הפך לשחקן היקר בתולדות פ.צ. קלן כשלפניו היה זה לוקאס פודולסקי, שעבר מבאיירן מינכן בחזרה לשם תמורת 10 מיליון יורו ב-2009/10.

* ילד הפלא ריאן ססניון בן ה-16 האריך את חוזהו בפולהאם, למרות התעניינות מצד ליברפול וטוטנהאם.

* בפטימבי גומיס נמכר מסוונסי לגלאטסראיי.

* ויקטור פישר שחקנה של מידלסברו חתם במיינץ מהבונדסליגה.

* הבלם היווני, קיריאקוס פפאדופולוס, חתם לשלוש שנים בהמבורג, שם שיחק כמושאל בחצי העונה האחרונה.

* פול באייס השלים את מעברו מניס למלאגה.

* טורינו החתימה אתמול את השוער האיטלקי סלבטורה סיריגו, 30, שמגיע מפריס סן ז'רמן, אחרי שהושאל בשנים האחרונות לסביליה ואוסאסונה. חוזהו אצל הצרפתים נגמר, והוא שוחרר ללא תמורה.

* אל-עין מאיחוד האמירויות החתימה את חלוץ נבחרת שבדיה, מרקוס ברג בן ה-30, ששיחק לאחרונה בפנאתינייקוס.

שחקן פיורנטינה כריסטיאן טייו חוגג. GettyImages
טייו/GettyImages

שמועות

* בגרמניה טוענים כי כוכב דורטמונד פייר אמריק אובימאנג על סף מעבר סנסציוני לליגה הסינית הגאבונזי, שכבש 120 שערים ב-189 משחקים בדורטמונד, עשוי לעבור לטיאנז'אן קואנז'אן הסינית תמורת 80 מיליון יורו, ולהרוויח שכר של 30 מיליון יורו לעונה. על אף שהוא זכה לחיזורים מליברפול, ריאל מדריד, ארסנל ופריס סן ז'רמן, אתמול הוא העלה תמונה באינסטגרם, שרק מעלה את ה"חשש" שהוא אכן עשוי לעשות את המעבר.

* דיווחים שונים טוענים כי מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה על סך 80 מיליון יורו לריאל מדריד על חאמס רודריגס, הקשר הקולומביאני. גם אינטר ומילאן הוזכרו בתקופה האחרונה כאופציות על חאמס. אתמול פלורנטינו פרס אמר שריאל תשחררו רק עבור הצעה ראויה והולמת: "חאמס הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, הוא שייך למדריד, ושחקנים של מדריד לא עוזבים כשמתחשק להם או כשההורים שלהם רוצים. אנחנו צריכים הצעה שתתאים לשחקן, אבל קודם כל למועדון".

* "אס" מדווח הבוקר כי דני סבאיוס עשה עוד צעד בדרך לריאל מדריד. הבלאנקוס צפויים לשלם כ-15 מיליון יורו הקשר בן ה-20, ולתת לו לשחק עוד שנה בקבוצתו בטיס. יש לציין כי רק אתמול סבאיוס אמר ש"אלה רק שמועות, אני חתום בבטיס".

עוד בנושא

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס בראיון נרחב: על רונאלדו, אמבפה, מוראטה, חאמס והרכש הבא
דני אלבס נפרד מיובנטוס: "אני לא מושלם אך הלב שלי טהור"
"קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן נעצר בחשד שתקף את חברתו לשעבר"

* התמונות כבר דלפו, נמסר שזה סגור, אך עדיין לא רשמי: אברטון החתימה את החלוץ הניגרי הנרי אונייקורו, 20, מלך השערים של הליגה הבלגית. הוא ההחתמה השלישית של אברטון הקיץ, יחד עם השוער ג'ורדן פיקפורד שנקנה ב-22 מיליון ליש"ט מסנדרלנד ודייבי קלאסן מאייאקס שנקנה ב-23.6 מיליון ליש"ט. אברטון שילמה על הניגרי 6.8 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו, אך הוא לא מיועד להיות המוחלף של רומלו לוקאקו, והוא יושאל לאנדרלכט.

* כמו כן, אחרי שדווח כי אברטון עומדת לצרף את סנדרו רמירס, חלוץ מלאגה (לשעבר ברצלונה), בספרד טוענים כי ריאל מדריד צפויה להחתימו. מנגד, אברטון צפויה להחתים בימים הקרובים את מייקל קין, בלם ברנלי, מהאקדמיה של מנצ'סטר יונייטד.

* זה לא יהיה קל: אוהדי צ'לסי כבר חגגו את המעבר של מגן יובנטוס אלכס סנדרו, כעת מתברר שגם מנצסטר סיטי במרדף. למגן בן ה-26 יש חוזה ביובה עד 2020.

* כך או כך, "טיימס" מפרסם הבוקר שרומן אברמוביץ' נכנס חזק באופן אישי לעניין הרכש בצ'לסי, אחרי ימים של חוסר מעורבות מצדו, והוא "נתן אור ירוק להשקיע 200 מיליון ליש"ט בשחקני רכש". המטרות הראשוונת הן סנדרו של יובה וטיימואה בקיאקו ממונאקו.

* אוהדי ארסנל כבר לא יכולים לשמוע את זה, אבל עכשיו נשיא ליון ז'אן מישל אולאס טוען: "אני לא חושב שאלכסנדר לקאזט יעזוב הקיץ". אולי לאתלטיקו בינואר? "זאת אפשרות".

* מנצ'סטר סיטי הצליחה להעביר לשורותיה את אריק גרסיה, קשר בן 16 של ברצלונה, שנחשב לכשרון עולה בלה מאסיה, אך יחתום לשלוש שנים בסיטי תמורת 2 מיליון יורו. על פי הדיווח, סוכנו הוא קרלס פויול, שהמליץ על המעבר.

*באיטליה טוענים כי יובנטוס סימנה את דנילו כמחליף לדני אלבס שנפרד אתמול רשמית מהזברות. ריאל מדריד מתכוונת לדרוש מסגנית אלופת אירופה סכום של 20 מיליון יורו עבור הברזילאי בן ה-26

* ריאל בטיס במו"מ עם ברצלונה על מנת לרכוש את כריסטיאן טייו, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בפיורנטינה.

* ווסט ברומיץ' קרובה להשלמת רכישתו של ג'יי רודריגס מסאות'המפטון תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* לוקאס לימה מסנטוס הכחיש כי הוא סגור בברצלונה ויעבור אליה בקרוב. "ההצעה של סנטוס טובה מאוד, הנשיא ביקש ממני להישאר", אמר הקשר, "אני הולך לדבר עם משפחתי ואז אתן תשובה למועדון שנתן לי סיכוי".

* קשר נבחרת פורטוגל אדריאן סילבה עשוי לעבור לטוטנהאם תמורת 26 מיליון ליש"ט, אבל הוא עצמו לא מוכן לדבר על הנושא לפני שגביע הקונפדרציות יסתיים: "אני מתרכז רק במטרות שלי עם פורטוגל כרגע. כל מה שאני חושב עליו הוא לעלות לגמר".

* ליברפול לא צפויה להגיש הצעה חדשה לארסנל על אלכס אוקסלייד צ'מברליין אחרי שנדחתה כשהציעה 25 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully