וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סן אנטוניו, הקליפרס ויוטה בין המעוניינות באנדרה איגודאלה

גם ברוקלין, מינסוטה ופילדלפיה בתמונה. דיווח: "פול ג'ורג' דיבר עם קליי תומפסון על שיתוף פעולה בלייקרס". שיקגו טוענת שלא תשחרר את ווייד ורונדו. מייק ג'יימס בדרך לפיניקס

AP

לפני כשבוע דווח בארצות הברית שאנדרה איגודאלה "שוקל ברצינות" לעזוב את גולדן סטייט לטובת קבוצה אחרת בקיץ הקרוב. ה-MVP של סדרת הגמר לשעבר סיים את חוזהו ויכול יהיה להרוויח הרבה יותר כסף מחוץ לאוקלנד, ורשימת המעוניינות בו רק הולכת ומתארכת.

לפי ESPN, הרשימה המעודכנת כוללת את מינסוטה, סן אנטוניו, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, ברוקלין ויוטה. עדיין לא ברור האם איגודאלה ייפגש עם אי אילו מהקבוצות, שמעוניינות בו בין היתר על מנת להחליש את האלופה הדורסנית. הספרס מנסים לפנות מקום תחת תקרת השכר כדי לצרף גם את שחקן גולדן סטייט וגם את כריס פול, סיטואציה שכבר דוברה בתוך המועדון, כך על פי ESPN, על רקע הניסיון למצוא בתים חדשים ללמרכוס אולדריג' ודני גרין.

פילדלפיה, הקבוצה בה איגודאלה העביר את שמונה השנים הראשונות שלו ב-NBA, מעוניינת לצרף שחקן ותיק שינהיג את סוללת הצעירים, והיא נלהבת מאוד מהאפשרות להשיב הביתה את הפורוורד האהוב. יוטה עשויה לראות בו מחליף אפשרי לגורדון הייוורד, שעשוי לעזוב לבוסטון.

* קלנה אזובויקה, שחקן גולדן סטייט לשעבר ופרשן NBA בהווה, אמר לתחנת רדיו כי שמע שמועה מעניינת למדי בנוגע לפול ג'ורג', שמעוניין לשחק בעונה הבאה או ב-2018 בלוס אנג'לס לייקרס: "הוא בהחלט התקשר לקליי תומפסון ואמר לו שירצה לשתף איתו פעולה ב-LA". הקלעי של גולדן סטייט יהיה שחקן חופשי בקיץ 2019.

* על אף שהעבירה את ג'ימי באטלר למינסוטה והחלה בבנייה חדש, שיקגו מתעקשת שלא תשחרר את דוויין ווייד ורייג'ון רונדו - לפחות לא כעת. "אני יודע שהג'נרל מנג'ר גאר פורמן דיבר עם סוכנו של ווייד והרעיון של שחרור לא עלה", הבהיר ג'ון פקסון, מהנהלת הבולס. "כרגע אנחנו פועלים לפי ההנחה שהוא יישאר כאן. שחקנים ותיקים הם חשובים לקבוצת כדורסל, ווייד ורונדו הם חברים טובים לקבוצה, תומכים בשחקנים צעירים, והם ימשיכו ללמד אותם איך להפוך מקצוענים".

* דיווח: מייק ג'יימס דחה את הצעת פנאתינייקוס להארכת חוזה, ונמצא בדרכו לפיניקס סאנס. העמיד העונה ממוצעים של 13.1 נקודות ו-2.2 כדורים חוזרים למשחק ביורוליג.

עוד בנושא:

דיווח: בוסטון מנסה לצרף גם את גורדון הייוורד וגם את פול ג'ורג'
עומרי כספי ברשימת "המציאות הגדולות ביותר בשוק השחקנים החופשיים"
ג'ון וול הודה: "אני לוחץ על פול ג'ורג' שידחוף לטרייד לוושינגטון"

שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. AP
לא חסרות מחזרות. איגודאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully