וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוסטון מנסה לצרף גם את גורדון הייוורד וגם את פול ג'ורג'

החלום של הסלטיקס: לקבל הבטחה מכוכב יוטה, ולאחר מכן לרקום טרייד על כוכב אינדיאנה, מתוך הנחה שיצליחו להשאירו גם כשחוזהו יסתיים. נציגיו של כרמלו אנתוני עובדים על השגת שחרור מהניקס

AP

גורדון הייוורד ממשיך להיות השם החם שנמצא על הרדאר של בוסטון, אולם הסלטיקס חושבים בגדול יותר. על פי דיווח בארצות הברית, דני איינג' מעוניין להחתים בקיץ הקרוב גם את כוכב יוטה, וגם את פול ג'ורג'. לשם כך בוסטון ככל הנראה תצטרך קודם כל לקבל הבטחה מהייוורד שיעדיף אותה על פני הצעות אחרות, ורק אז לנסות לרקום טרייד עם אינדיאנה על האולסטאר שכבר הודיע שבכוונתו לעזוב כשחוזהו יפוג בקיץ הבא.

"בעוד אינדיאנה מאמינה שבוסטון יכולה להרכיב את החבילה הטובה ביותר, יכול להיות שהפייסרס לא יהיו מוכנים לחכות עד תחילת שוק השחקנים החופשיים (1 ביולי) ויחפשו עסקה אחרת על ג'ורג'", נכתב ב-The Vertical. "בוסטון צריכה לעשות מספר מהלכים, כולל להשיל כמה משכורות כדי לפנות מקום ולהכין את עצמה למצב כזה. אם לא תצליח לצרף את הייוורד, בלייק גריפין עשוי להוות תחליף לתכנית הזו של החתמת כוכב ואז ניסיון טרייד על ג'ורג'".

ג'ורג', כידוע, הביע את רצונו לשחק בלוס אנג'לס לייקרס, והקבוצות שמביעות בו עניין כעת חוששות לאבד אותו בחינם בקיץ הבא, כשיהפוך שחקן חופשי ויוכל לעבור לעיר המלאכים. עם זאת, על פי הדיווח של The Vertical, "בוסטון מקבלת ביטחון שתוכל להאריך את חוזהו של ג'ורג' ולמנוע ממנו לעזוב ללייקרס".

הייוורד עתיד להיפגש גם עם בוסטון וגם עם מיאמי, וביוטה כבר נערכים לאפשרות שיעזוב. על פי דיווחים בארצות הברית, אחד השמות שנמצאים על הכוונת של הג'אז הוא זה של ריקי רוביו, רכז מינסוטה, שעשוי להוות תחליף למקרה שג'ורג' היל, שסיים את חוזהו, יעזוב.

* מארק שטיין מ-ESPN טוען שבעוד כרמלו אנתוני ממשיך להביע את רצונו להישאר בניו יורק, נציגיו כבר פנו להנהלה בניסיון לנהל משא ומתן על שחרורו. "מקורות בליגה מוסרים שבינתיים, הניקס מתנגדים לרעיון שיסלול את דרכו של מלו לקליבלנד", צייץ שטיין. פרודתו של אנתוני, לה לה, אמרה שהדבר החשוב ביותר עבור מלו כרגע הוא להישאר קרוב לבנו בן ה-10, שמתגורר בניו יורק: "זה בעדיפות עליונה שלו ושלי".

עוד בנושא:

עומרי כספי ברשימת "המציאות הגדולות ביותר בשוק השחקנים החופשיים"
ראסל ווסטברוק נשא נאום מרגש, אנס קאנטר עקץ את קווין דוראנט
ג'ון וול הודה: "אני לוחץ על פול ג'ורג' שידחוף לטרייד לוושינגטון"

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' מול שחקן יוטה ג'אז גורדון הייוורד. AP
בעונה הבאה ביחד? ג'ורג' והייוורד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully