וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה תפגוש את ספרד בגמר

הלה רוחה הכניעו ללא תנאי 1:3 את איטליה בזכות שלושער נפלא של סאול. הנבחרת של שטפן קונץ עלתה לגמר אחרי 2:2 דרמטי מול אנגליה וניצחון 3:4 בדו קרב פנדלים

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים. רויטרס
חגיגה גרמנית/רויטרס

שני משחקי חצי גמר יורו 2017 לנבחרות צעירות התקיימו הערב (שלישי) וסיפקו הרבה מהלכי כדורגל יפים ודרמה. בראשון הצליחה גרמניה לעבור את אנגליה עם 3:4 בדו קרב פנדלים אחרי 2:2 ב-120 דקות. במשחק השני ספרד חגגה על איטליה 1:3. משחק הגמר בין ספרד לגרמניה מבטיח להיות איכותי ומותח.

אנגליה - גרמניה 2:2 (4:3 בדו קרב פנדלים)

הגרמנים עלו ליתרון בדקה ה-35. ג'רמי טוליאן הגביה מימין לדייבי זלקה, שנגח חזק למרות שלא הייתה לו תנופה וקבע 0:1. אנגליה ממש לא נשברה וחזרה לעניינים עם שער של דמראיי גריי בדקה ה-41 בתום ערבובייה ברחבה אחרי קרן, 1:1. האנגלים הצעירים השלימו מהפך בדקה ה-50 כשהפעם טיימי אברהם כבש מקרוב אחרי מסירה של וויל יוז, 1:2 לשלושת האריות הצעירים. מהרגע הזה אנגליה ירדה לבונקר ובקושי עברה את קו מחצית המגרש. פליקס פלאטה, שנכנס בדקה ה-63 במקום זלקה הפצוע, העניש אותה בדקה ה-70 כשנגח את ה-2:2 אחרי בישול של מקסי ארנולד. האנגלים המשיכו להתבצר ובסופו של דבר הצליחו לכפות הכרעה בדו קרב פנדלים.

מקסי ארנולד בעט ראשון חזק למרכז השער וקבע 0:1 גרמני. לואיס בייקר בעט לפינה ואיזן ל-1:1. יאניק גרהארדט בעט את השני חלש וג'ורדן פיקפורד הדף. טיימי אברהם גם בעט רע, פולרסבק לקח בקלות, עדיין 1:1. מקסימיליאן פיליפ בעט את הפנדל יפה לפינה, פיקפורד נותר חסר סיכוי. בן צ'ילוול כבש עם בעיטה יפה ומדויקת לפינה וזה 2:2. מקס מאייר בעט יפה וקבע 2:3 גרמני. ג'יימס וורד פרואז בעט חזק לחיבורים, 3:3. נאדים אמירי בעט חזק ושטוח לפינה, פיקפורד נגע, אבל לא יותר מזה, 3:4 גרמניה. ניית'ן רדמונד בעט את הפנדל האחרון, פולרסבק זינק טוב ולקח. גרמניה בגמר אחרי 3:4 בדו קרב הפנדלים. פולרסבק, שהשלים את העברתו להמבורג בימים האחרונים, הגיבור של גרמניה.

אגב, מאמן גרמניה שטפן קונץ היה חלק מנבחרת גרמניה שזכתה ביורו 1996. לא זו בלבד שהיה חלק מהנבחרת ההיא, אלא שהוא היה משמעותי מאוד בחצי הגמר, בו גרמניה עברה את אנגליה. קונץ כבש את שער השוויון בדקה ה-16 אחרי שאלן שירר העלה את האנגלים ליתרון (3), וגם כבש בדו קרב הפנדלים.

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים. AP
חוגגים עם פולרסבק/AP

ספרד – איטליה 1:3

נבחרת ספרד הייתה גדולה על החבורה מארץ המגף והעפילה למשחק הגמר לאחר תצוגה התקפית אדירה של סאול שהתכבד בשלושער.

הלה רוחה כבשו את הראשון בדקה ה-53 לאחר שדניאל סבאיוס מצא את סאול על סף הרחבה וקשר אתלטיקו מדריד הכניע בבעיטה חדה את ג'אנלואיג'י דונארומה, 0:1 לספרד.

בדקה ה-58 איטליה נשארה ב-10 שחקנים לאחר שרוברטו גאגליארדיני ביצע עבירה קשה על שחקן יריב וראה כרטיס צהוב שני ואדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סאול שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
סאול. מפגש מול גרמניה בגמר/רויטרס

דווקא אחרי ההרחקה בדקה ה-62 הגיע השוויון האיטלקי אחרי שפדריקו ברנדסקי היטל במגני ספרד, שחרר בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בחסוס ואייחו הטעה את השוער ונכנס פנימה – 1:1.

כעבור שלוש דקות ספרד שוב עלתה ליתרון אחרי שער אדיר של סאול – קשר אתלטיקו מדריד שחרר בעיטה אדירה מ-25 מטרים והכניע את דונארומה ההמום.

בדקה ה-74 סאול השלים שלושער לאחר שכדור רוחב של אסנסיו מצא את הקשר ששיגר עוד כדור לרשת – 1:3 מוחץ לספרד. שערו החמישי של סאול ביורו.

זהו השלושער השני של שחקן ספרדי בטורניר, אחרי שמרקו אסנסיו התכבד בשלושער משלו במשחק הפתיחה מול מקדוניה. בסך הכול היו שיש מקרים של שלושער בטורניר הגמר אי פעם, שלושה מהם של שחקנים ספרדים.

השלושער הספרדי האחרון שהובקע לפני הטורניר הנוכחי היה שייך לטיאגו אלקנטרה שכיכב שמשחק הגמר של יורו 2013 שנערך באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully