וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה רוצה את כריס סינגלטון, קוסטס מיסאס מונה למאמן נבחרת יוון

קבוצת הפאר הרוסית הגישה לפורוורד האמריקאי של פנאתינייקוס הצעה של 3.6 מיליון דולר לשנתיים. המאמן הוותיק (64) קיבל את המינוי לפני היורובאסקט. בלייק מוטום על סף סיכום באנאדולו אפס

כריס סינגלטון, פנאתינייקוס, מול ניקולה קאליניץ', פנרבחצ'ה. GettyImages
ישתדרג? סינגלטון/GettyImages

בניסיון לבנות סגל שישיב לה את אלופת היורוליג, מנסה צסק"א מוסקבה לצרף את כריס סינגלטון מפנאתינייקוס. באירופה מדווחים שהרוסים הגישו לפורוורד האמריקאי שסיים את חוזהו בפאו הצעה של 3.6 מיליון דולר לשנתיים, אולם סינגלטון שוקל גם אופציות ב-NBA.

* נבחרת יוון הודיעה על מינויו של קוסטס מיסאס למאמנה החדש. מיסאס (64) עבד במספר נבחרות צעירות של יוון, והדריך גם את נבחרת הנשים. משימתו הראשונה תהיה ביורובאסקט הקרוב, שם יפגוש בבית א' את המארחת פינלנד, איסלנד, סלובניה, צרפת ופולין.

* ברוק מוטום, מהבולטים שבשחקני ז'לגיריס קובנה בעונה החולפת, קרוב לסכם לשתי עונות באנאדולו אפס. הפורוורד האוסטרלי העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ביורוליג אשתקד.

* ולנסיה חיזקה את הקו הקדמי שלה כשהודיעה על החתמתו של ארון דורקאמפ, שסיים עונה טובה מאוד בטנריפה בה העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות (42 אחוז ל-3) ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

* דניאל האקט סיפר בראיון ששתי האופציות המועדפות עליו לקראת העונה הבאה הן באמברג ובאיירן מינכן.

*הסנטר מרכוס סלוטר ששיחק בריאל מדריד בין 2012 ל-2015 העיד בפני רשויות החוק בספרד כי קיבל מאנשי הבלאנקוס דרכון מזויף של גינאה המשוונית שהעניק לו אפשרות לשחק על תקן שחקן מקומי בליגה הספרדית ולא להיחשב כזר. זאת במסגרת "הסכם קוטנו" שנחתם בין האיחוד האירופי לחלק ממדינות אפריקה בשנת 2000. עדיין לא ברור אילו סנקציות יינקטו נגד הבלאנקוס ונגד הסנטר ששיחק בעונה האחרונה בדרושאפקה.

עוד בנושא:

מילוש תאודוסיץ': "אני לא נשאר בצסק"א מוסקבה, רוצה ללכת ל-NBA"
דיווח: ארון ג'קסון דחה את אולימפיאקוס, ממתין להצעות מה-NBA
המחליף של טייריס רייס? תומא הרטל חתם בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully