וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "אני מצפה מכריסטיאנו רונאלדו להוות דוגמה על הדשא"

מאמן נבחרת פורטוגל נשאל לגבי הכוכב הגדול שלו רגע לפני חצי גמר גביע הקונפדרציות מול צ'ילה, והוסיף: "היא נבחרת שלא קל להתכונן למשחק מולה, אבל יש לה חולשות" (ד', 21:00, כאן 11)

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
מחפש כרטיס לגמר. רונאלדו באימון/רויטרס

חצי גמר גביע הקונפדרציות ייערך מחר (רביעי, 21:00, כאן 11) ויפגיש בין אלופת אירופה פורטוגל לאלופת דרום אמריקה צ'ילה. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו סיימו במקום הראשון בבית א' עם 7 נקודות, בעוד הצ'יליאנים סיימו בבית ב' במקום השני עם 5 נקודות. זה יהיה בסך הכול המפגש השלישי בין שתי הנבחרות אי פעם. פורטוגל ניצחה בשניים מהם ואחד נגמר בתיקו.

אל מסיבת העיתונאים של פורטוגל הגיע הקשר אדריאן סילבה והמאמן פרננדו סנטוס. סילבה אמר: "הנבחרת מלאה במוטיבציה ותשוקה כמו תמיד. יהיה משחק אינטנסיבי בכל הרמות ובכל האזורים על הדשא". פרננדו סנטוס אמר: "צ'ילה היא לא נבחרת שקל להתכונן אליה ונבחרת עם מסורת. החוזקות שלה רבות, אבל כמו כל קבוצה גם להם יש את החסרונות שלהם. ננסה לנצל את זה. היו לנו בינתיים פחות אוהדים מאשר היו לצ'ילה, אבל אלה שהגיעו לכאן היו רועשים מאוד ותמכו בנו. נקווה לשמוע אותם גם מול צ'ילה". כשנשאל לגבי הציפיות שלו מכריסטיאנו רונאלדו אמר פרננדו סנטוס: "אני מצפה לדוגמה נהדרת על הדשא ולקפטן נהדר, זה מה שאני מצפה ממנו. רפאל גריירו לא ישחק, ונראה מה יהיה בגמר".

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
פרננדו סנטוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully