וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: אליפות אירופה לנוער בשחייה יוצאת לדרך במכון וינגייט

27.6.2017 / 14:17

שנה אחרי אליפות אירופה לבריכות קצרות, איגוד השחייה הישראלי יארח גם את האליפות לנוער, בה ישתתפו למעלה מ-40 מדינות וכ-600 שחיינים. יו"ר האיגוד: "בטוח שמי שיגיע יהנה מכל רגע"

לאה פולונסקי עם דניס לוקטב שחייני נבחרת הנוער. יוסי ציפקיס
יביאו מדליה? לוקטב ופולונסקי/יוסי ציפקיס

אליפות אירופה לנוער בשחייה תצא מחר (רביעי) לדרך בבריכה במכון וינגייט. באירוע היוקרתי, אותו זכה לארח איגוד השחייה הישראלי בעקבות האירוח המוצלח של אליפות אירופה לבוגרים בבריכות קצרות לפני כשנה, ישתתפו למעלה מ-40 מדינות וכ-600 שחיינים. טקס הפתיחה ייערך בשעה 16:45, והאליפות תיערך עד ליום ראשון, 2 ביולי. הפקת האירוע כולו תגיע לשבעה מיליוני שקלים ותכלול מאות עובדים ומתנדבים. הצפי הוא ל-10,000 צופים בכל ימי התחרות.

מבחינת הנבחרת הישראלית, התקווה הכי גדולה למדליה תהיה במשחה השליחים 4 כפול 200 גברים. באליפות אשתקד זכתה הנבחרת במדליית ארד והציפייה היא לפחות לשחזר את ההישג. הנבחרת מורכבת מדניס לוקטב, תומר פרנקל, אלון שמי ואיתי כרמי. מבחינת היחידים, גם דניס לוקטב, גם תומר פרנקל, גם תומר גולדפדן , גם לאה פולונסקי וגם אביב ברזילי מסוגלות להעפיל לאחד הגמרים.

מאמן נבחרת הנוער, אסף מימון, לא מנמיך ציפיות: "המטרה שלנו היא להגיע לארבעה או חמישה גמרים וכמובן להביא מדליה בשליחים. אם זה יקרה זו תהיה הצלחה גדולה".

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון: "מדובר באירוע ענק אליו הגיעו מיטב השחיינים מכל אירופה. תהיה כאן תצוגת שחייה ברמה הגבוהה ביותר ואני בטוח שכל מי שיגיע ייהנה מכל רגע".

מנכ"ל איגוד השחייה, אמיר נפתלי: "מדובר באחת התחרויות החשובות באירופה שיש בה גם אפשרות להשיג קריטריון לאליפות העולם. התחרות תשודר בשידור ישיר לכל אירופה ויש הרבה ציפיות לקראת פתיחת המשחים. המטרה שלנו היא לא רק שהשחיינים שלנו יתקדמו ויגיעו להישגים מקצועיים אלא גם לחשוף את כל אירופה לרמת הארגון של איגוד השחייה ומדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully