וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה: אפיק ניסים יפתח את העונה השישית שלו במועדון

27.6.2017 / 11:54

הקבוצה הדרומית הודיעה כי השחקן, שחתם אשתקד לשנתיים, יהיה הראשון בסגל שלה לקראת עונת 2017/18. במועדון צפויים לפתוח בקרוב בשיחות עם עודד קטש לגבי העונה הבאה

לירון מולדובן

הפועל אילת הודיעה היום (שלישי) כי קפטן הקבוצה אפיק ניסים יפתח גם את העונה הבאה במדי הקבוצה הדרומית. ניסים חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים באילת, וכרגע הוא השחקן היחיד שחתום בסגל, כשגם בגזרת המאמן עדיין יש ערפל. עודד קטש הוא אמנם המועמד המוביל של אילת, אך בין הצדדים עדיין אין מגעים ממשיים להארכת חוזהו, כשההערכות הן שבימים הקרובים צפויים התפתחויות בגזרה זו.

ניסים בן ה-36 חזר לישראל אחרי 9 שנים באירופה בתחילת עונת 2012/13 וחתם באילת. בכל ארבע העונות הראשונות שלו במועדון היה שחקן חמישייה והוביל את הקבוצה לארבע הופעות רצופות בפיינל פור. העונה ירדו מספר הדקות שלו בצורה משמעותית, אבל דווקא תפוקת הנקודות עלתה, כשהוא רושם 9.8 נקודות (48 אחוזים מחוץ לקשת) ב-16.3 דקות למשחק.

מי שבינתיים הספיק לעזוב את אילת הוא הגארד האמריקאי פייריה הנרי, שהחזיק באופציית יציאה מחוזהו. הנרי חתם במדי טופאש בורסה הטורקית, שתשחק בעונה הבאה ביורוקאפ. באילת היו מעוניינים בהנרי, אך לא יכלו להתקרב לסכום הכסף שיקבל בליגה הטורקית. מבין השחקנים ששיחקו במועדון בעונה שעברה מי שמועמדים להשאר הם נאור שרון, רפי מנקו, חנן קולמן ולנדון מילבורן.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הודיעה על פרידה ממתן נאור: "נפרד בעצב ממקום שהיה לי בית"
מכבי תל אביב: ג'ייק כהן חתם לשנתיים
להיות איוון דאנקן: המחסום שנבן ספאחיה ינסה לנפץ במכבי תל אביב

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
ניסים נשאר לעוד שנה בדרום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully