וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהיה סיכם, קדוש חתם. מסתמן: לאלה יורחק לתקופה ארוכה ויפרוש

27.6.2017 / 12:27

המבחנה השנייה של לאלה תיפתח והעונש המקסימלי עומד על 4 שנים. בשל עברו הנקי, העונש יהיה מופחת והוא יקבל תפקיד בהפועל חיפה. השוער הצטרף, הברזילאי ימשיך ויזכה לשדרוג בשכרו

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בהפועל חיפה מתכוננים לדיון שייערך ביום חמישי לחלוץ מהראן לאלה בנוגע לחומרים האסורים שהתגלו בבדיקת השתן שערך במחזור הנעילה של העונה. עד הדיון אמורה להיפתח המבחנה השניה שנמצאת במעבדה בגרמניה, ואם יתברר כי התוצאות יהיו זהות (הסיכוי שהתוצאות יהיו שונות שואף לאפס), לאלה צפוי לספוג הרחקה של עד ארבע שנים מהמגרשים. ההערכה היא כי לא יספוג את העונש המקסימלי בשל עברו הנקי, אך לאור גילו המתקדם הוא צפוי לפרוש גם אם יקבל עונש מינימלי של הרחקה מעונת המשחקים הבאה.

אם אכן יפרוש, הוא יקבל תפקיד במועדון של יואב כץ. חיפה עצמה לא צפויה להיענש, משום שבהתאחדות לא קיבלו כל רמז לכך שמאמן הכושר או גורם מוסמך אחר במועדון העביר ללאלה את התרופות או את הויטמינים.

בקבוצה תומכים בחלוץ ומסייעים לו בליווי המשפטי לקראת הדיון. "לאלה עשה דברים שלא במודע, כולם כבר מבינים זאת. הוא לקח ויטמינים, לא היה מודע להשלכות של החומרים", אמרו שם. "הוא בסך הכל שחקן מקצוען שרצה לעבוד קצת יותר קשה מכל שחקן אחר בקבוצה. כולם כאן מחזיקים לו אצבעות. הוא עובר ימים לא קלים".

עוד בנושא:

רן קדוש סיכם בהפועל חיפה. יואב כץ טוען: "גם באהיה יחתום"
תומאש סיבוק ינחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה
בני יהודה: סתיו פיניש סיכם לשנתיים, עאיד חבשי יגיע?
הכנה: הפועל באר שבע ניצחה את זגלבי לובין 1:2, צמד למוחמד גדיר

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה. מגד גוזני
חושב על הצעד הבא. לאלה/מגד גוזני

הפועל חיפה אישרה הבוקר (שלישי) כי רן קדוש, שסיכם אתמול את תנאיו בקבוצה, חתם לעונה אחת. גם אדילסון באהיה יהיה בסגל הקבוצה לעונה הבאה לאחר שסיכם לעונה נוספת במועדון. אתמול אמר כץ כי באהיה סיכם את תנאיו וימשיך לעונה נוספת, לאחר שיחה שנערכה בין השניים. כץ אישר ואמר: "באהיה שלח לי מסרון שבו הוא אישר את התנאים שאושרו לו וימשיך בקבוצה". יש לציין כי יזכה לשדרוג מהשכר שהרוויח בעונה החולפת (100 אלף דולר), ויחתום בימים הקרובים באמצעות סוכנו איתן מזרחי. ביום ראשון יגיעו שחקני הקבוצה לבדיקות רפואיות. שחקני הרכש רוסלן ברסקי וקדוש יגיעו איתם. הבלם הרומני גבריאל תמאש אמור להצטרף לפתיחת האימונים ביום שני.

עוד באותו נושא

תומאש סיבוק ינחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבר לכרמל. רן קדוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully