וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים נפרד: "תמיד אהיה אסיר תודה לאוהדי מכבי תל אביב"

27.6.2017 / 18:49

השחקן הוצג רשמית בספרטה פראג ונפרד מהאוהדים הצהובים: "נתתם לי משהו שאי אפשר לקנות בכסף, היו ארבע שנים מדהימות בהן השגנו הכל". ג'ורדי קרויף: "טל עזר למועדון להעפיל לגבהים חדשים"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

טל בן חיים הוצג הבוקר (שלישי) באופן רשמי כשחקנה של ספרטה פראג, לאחר שאתמול השלים את מעברו ממכבי תל אביב וחתם לארבע עונות בקבוצה הצ'כית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אחר הצהריים פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט פרידה ממכבי תל אביב ובו כתב: "היום אחרי ארבע עונות אני חותם בספרטה פראג ועוזב את מכבי. אני רוצה להודות למשפחה שלי לאשתי ליאן ולבני בכורי שון שהם הכוח שלי, להורים שלי שליוו אותי בכל צעד וצעד בכדורגל מגיל 6 (!) ולחברים הקרובים.

"אני רוצה להודות למועדון מכבי תל אביב על ארבע שנים מדהימות שבהן השגנו הכל ביחד! הישגים היסטוריים, תארים, דרבים צהובים ורגעים בלתי נשכחים. לכל החברים לקבוצה לאורך השנים שעזרו לי לעזור לקבוצה, חלקם יישארו החברים הכי טובים שלי לכל החיים, האנשים היקרים שעובדים מסביב לשעון ומאחורי הקלעים רחוק מאור הזרקורים כדי להפוך את המועדון הזה למה שהוא, וכמובן לקהל של מכבי, שנתן לי להרגיש מהשנייה הראשונה שעליתי על הדשא עם החולצה הצהובה כל כך אהוד ואהוב. נתתם לי משהו שאי אפשר לקנות בכסף, לא הרבה אנשים זוכים לו וזה האהבה האינסופית שלכם ועל כך אהיה אסיר תודה תמיד. כל שנותר זה להרגיש בר מזל ולהודות על התמיכה ברגעים היפים וגם ברגעים הקשים. אני אוהב אותכם וכבר מתגעגע!"

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על המגעים בין בן חיים לספרטה פראג
טל בן חיים חתם לארבע שנים בספרטה פראג
בלוג הקיץ מנתח את הפשרה בחתימת בן חיים בספרטה
בן חיים, תתכונן: האנטישמיות הפרועה של אוהדי ספרטה פראג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצא לדרך חדשה. טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן חיים העניק ראיון לעמוד הפייסבוק של קבוצתו החדשה, ודיבר על המעבר והציפיות לקראת האתגר החדש. "זה רגע מדהים עבורי להיות כאן, מרגש מאוד. אני מאוד מעריך את כל המאמצים של המועדון להביא אותי. הם הראו לי מהרגע הראשון שהם רוצים אותי כאן ואני צריך להוכיח להם שהם לקחו את ההחלטה הנכונה. אני מחכה לאימון הראשון ולמשחק הראשון".

בן חיים הוסיף: "ראיתי את המשחקים של ספרטה נגד באר שבע בליגה האירופית בשנה שעברה. ספרטה עשתה קמפיין מדהים ואני מקווה שהעונה נעשה את זה הרבה יותר טוב. זו הפעם הראשונה שלי בחו"ל וזה מרגש מאוד עבורי. עוד לא דיברתי מספיק עם המאמן. אני מניח שאשחק בתפקיד שלי, בכנף. אני מחכה לאימון הראשון בשבוע הבא, אדבר עם המאמן והוא יגיד לי כל מה שהוא מצפה ממני. כשאתה מביא שחקן זר, אתה מצפה ממנו להיות טוב על המגרש, לכבוש, לבשל כמה שהוא יכול ולעזור לקבוצה לנצח בכל משחק".

גם במכבי תל אביב נפרדו הבוקר מבן חיים. מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "טל היה החתמה מצוינת עבור מכבי ת"א ומאז שהצטרף אלינו לפני ארבע שנים שיפר את יכולותיו ועזר למועדון להעפיל לגבהים חדשים. קבוצות מחו"ל התעניינו בטל ואנחנו ידענו לאורך כל הדרך שיהיה קשה מאוד להשאיר אותו במידה ויהיה נחוש להגשים את החלום שלו לשחק בחו"ל. אנו מודים לטל על תרומתו למכבי תל אביב, מאחלים לו בהצלחה בקבוצתו החדשה ודלתות המועדון תמיד יישארו פתוחות עבורו כאן".

עדכון ראשון: 10:04

עוד באותו נושא

טל בן חיים חתם רשמית לארבע שנים בספרטה פראג

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully